Hlavní stránkaBoční panel
2.4.2014 - 9:00 | toy | |
Poslední dobou mi párkrát vyšla kombinace Věž a Ďábel - přiznám se, že mě to vždycky vyleká.. potřebuji se vyrovnat se svým pocitem z těchto karet a tak se ptám, jak tyto dvě (a ještě dohromady) vnímáte vy?? Ďábelský průser.. nemilé překvapení.. ?? |
Řazení příspěvků: | |
Čas: Hodnocení: | Zrušit všechny filtry |
2.4.2014 - 11:04 | | | |||
Anad | ||||
Nejsem odborník, to musím předeslat, ale karty mám ráda a myslím, že si s nimi docela dobře rozumím. Myslím, že obecný výklad by se měl brát v úvahu, ale důležité jsou právě ty pocity, které ve vás karty vyvolají. Záleží na co jste se jich ptala, kde se nacházíte v životě a jakou reakci způsobily ve vaší duši. Zkuste to třeba v meditaci procítit a řídit se intuicí. Pak vám budou dobrými rádci a pochopíte co naznačují. |
2.4.2014 - 12:01 | | | |||
toy » Anad | ||||
tak přesně to jsem udělala - ptala jsem se, jak dcerka zvládne cestu do Francie - a byla jsem pak dva týdny na prášky.. včera se vrátila a bez problémů.. Jenom já jsem si ty karty fakt tady "vychutnala" - měla jsem pocit, ež mi to někdo nělá naschvál.. naschvál mě někdo stresuje.. ještě jsem tam měla dopsat Věž a Smrt, tahle kombinace mi v tam také vyšla.. |
3.4.2014 - 12:27 | | | |||
Smazaný uživatel (zua) | ||||
..mám k těmto kartám pozitivní vztah..vlastně ke všem jen jestli se mi zrovinka na některé z nich něco nelíbí tak vím, že tuhle oblast ještě nemám zpracovanou...věž beru jako kartu kdy bych už měla konečně něco zbořit nebo, že se něco zboří...vytáhla jsem si jí nedávno a konečně prozřela...musela jsem něco totálně rozbourat a začít stavět na nových základech..a jaká je to úleva..a nejen pro mě...dáblíka beru taky jako kartu kdy je třeba brát věci více s humorem | ||||
Upraveno: 3.4.2014 - 12:30, |
3.4.2014 - 12:31 | | | |||
Smazaný uživatel (zua) » Anad | ||||
..naciťovat se na ně tak, že do ní přímo vstoupím a hraju role těch postav..tohle mi hodně odkrývá | ||||
Upraveno: 3.4.2014 - 12:32, |