... prezentuj to své ...

spiritualita, prožitky, znalosti

Diskuze

Hlavní stránkaBoční panel

VĚŽ a ĎÁBEL

2.4.2014 - 9:00toy
Poslední dobou mi párkrát vyšla kombinace Věž a Ďábel - přiznám se, že mě to vždycky vyleká.. potřebuji se vyrovnat se svým pocitem z těchto karet a tak se ptám, jak tyto dvě (a ještě dohromady) vnímáte vy??

Ďábelský průser.. nemilé překvapení.. ??

Příspěvky v diskuzi (10)

Nastavení filtrů a řazení diskuze

Pouze příspěvky uživatele:

Pouze příspěvky obsahující:

Řazení příspěvků:
Čas:
Hodnocení:
Zrušit všechny filtry
Anad
2.4.2014 - 11:04
0|0

Anad
Nejsem odborník, to musím předeslat, ale karty mám ráda a myslím, že si s nimi docela dobře rozumím. Myslím, že obecný výklad by se měl brát v úvahu, ale důležité jsou právě ty pocity, které ve vás karty vyvolají. Záleží na co jste se jich ptala, kde se nacházíte v životě a jakou reakci způsobily ve vaší duši. Zkuste to třeba v meditaci procítit a řídit se intuicí. Pak vám budou dobrými rádci a pochopíte co naznačují.
toy
2.4.2014 - 12:01
0|0

toy » Anad
tak přesně to jsem udělala - ptala jsem se, jak dcerka zvládne cestu do Francie - a byla jsem pak dva týdny na prášky.. včera se vrátila a bez problémů..

Jenom já jsem si ty karty fakt tady "vychutnala" - měla jsem pocit, ež mi to někdo nělá naschvál.. naschvál mě někdo stresuje.. ještě jsem tam měla dopsat Věž a Smrt, tahle kombinace mi v tam také vyšla..
Smazaný uživatel3.4.2014 - 12:27
0|0

Smazaný uživatel (zua)
..mám k těmto kartám pozitivní vztah..vlastně ke všem jen jestli se mi zrovinka na některé z nich něco nelíbí tak vím, že tuhle oblast ještě nemám zpracovanou...věž beru jako kartu kdy bych už měla konečně něco zbořit nebo, že se něco zboří...vytáhla jsem si jí nedávno a konečně prozřela...musela jsem něco totálně rozbourat a začít stavět na nových základech..a jaká je to úleva..a nejen pro mě...dáblíka beru taky jako kartu kdy je třeba brát věci více s humorem :7: :7: :7:
Upraveno: 3.4.2014 - 12:30,