... prezentuj to své ...

spiritualita, prožitky, znalosti

Diskuze

Hlavní stránkaBoční panel

Rytíř mečů

9.5.2014 - 21:18Renata9871
nejsem odborník, vykládám si občas podle knížky, vždy to ale vychází. Co mě ale zaráží - stále ho mám - rytíře mečů (vykládám si většinou když mám trable) meče vůbec a hlavně rytíř, to jsou asi moje karty a už to trvá několik let ...podle výkladu to není příznivá karta- mám se bát ? Co mi to má ukázat ? Můžete mi někdo poradit ? Díky

Příspěvky v diskuzi (6)

Nastavení filtrů a řazení diskuze

Pouze příspěvky uživatele:

Pouze příspěvky obsahující:

Řazení příspěvků:
Čas:
Hodnocení:
Zrušit všechny filtry
Freja
9.5.2014 - 22:10
0|0

Freja
Hele a neptala ses už někde na to?Je mi to nějaký povědomý :13:
Rytíř holí,pokud značí situaci je obrazem bojovný nálady nabo atmosféry,taky to může být varování.A někdy vychází,když je člověk v situaci,kdy se neumí rozhodnout,protože všechny možnosti se zdají být stejně dobré.
A to máš takhle často jako kartu dne nebo odpověď na konkrétní otázku?
Aristoni
9.5.2014 - 22:57
0|0

Aristoni
Nemyslím,že by ses měla bát,ale asi by ses měla nad sebou zamyslet,když ti vycházejí dost často měče.Je to o špatných myšlenkách,buď jsi do všeho hrr,nadchneš se,ale skutek utekl,nebo ti naznačuji,abys byla v něčem rychlá,že ti utíkají příležitostí.Jen nevím z kterého tarotu vykládáš a tak ti k té kartě asi nic moc nenapíšu.Protože nevím jestli je to Rytíř nebo princ. :46:
Renata9871
10.5.2014 - 6:45
0|0

Renata9871 » Freja
je to možný, že jsem se ptala na starém najdise... jen není to rytíř holí, ale mečů. Mívám ho spíš v otázkách, karty dne si moc nedělám.
Mě to vždycky v kontextu vychází jako "ledový protivítr" komplikace, něco se sere - teď nechci skuhrat, ale mám to tak, že nic u mě nejde snadno, ke všemu se sice nakonec prokoušu, ale vždy mě to stojí dost úsilí. Tak mě to vlastně vyšlo i v astrologickém výkladu- ale dá se s tím žít docela dobře (musím to brát jako fakt a nepo..se z ničeho)