Hlavní stránkaBoční panel
(zobrazeno posledních 50 příspěvků)
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Mimozemšťané | 24.6.2014 - 21:49 | |
šamanka.Janka » Miki | ||
ne není to špatně, vzpomenout si měla, jelikož má tady nějaky úkol, který si dala a je ho čas splnit. |
Diskuze: Duchovní směry » 10 pravd | 24.6.2014 - 21:46 | |
šamanka.Janka | ||
Bohužel, děti často vedeme k tomu aby přebyrali naše přesvědčení falešné, vzorce od našich rodičů atd, atd, to jsou také prográmky na duši. Je zaprvé již mnoho možností tyhle bolesti a programy na duši vyléčit a odstranit, na druhou stranu se již rodí děti které jsou staré duše a žijí si svůj život duchovní. |
Diskuze: Duchovní směry » Jak využíváme sexuální energii? | 24.6.2014 - 21:39 | |
šamanka.Janka | ||
já za sebe mohu tvrdit, nijak, jen pro sé chvilkové pocity. Přitom jjsem obeznámená o tom , jak se dáužastně využít jinak, Ach jo, zatím to nedokážu. |
Diskuze: Duchovní směry » Jógíni Tibetu | 24.6.2014 - 21:35 | |
šamanka.Janka | ||
Já si myslím, že každy má svou duchovní cestu. Ten kdo má být jogín, jogínem je. Nelze zvelečovat jeho dovednosti i způsob bytí. Jeho duše si to vybrala , že tímhle projde. Je mnoho lidí kteří mají jiné schopnosti než jogíni a nemuseli toho dosáhnout tvrdym drilem a třeba pomáhají více lidem. To je o plánu duše každé bytosti. Nikoho není potřeba obdivovat, s někym se srovnávat. Zkrátka všichni jsme jedinečné bytosti boží a každy máme zvládnout něco jiného. Pro duchovní rozvoj, je jedno zda jsem dokázal zvládnout nenávist, nebo pochopil i když ho nevidím ,že je nějáky jemnohmotný svět, nebo jsem jogín. Naučme se tohle pochopit, přijmout sami sebe, poznat náš životní úkol a nikoho neobdivovat nebo negativně hodnotit, ale nejdůležitější k tomu všemu je byt sam -a sebou a přijmout to jsem jaky jsem § Pak skončí obdivy , poukazování co kdo umí, neumí, má , nemá atdd |
Diskuze: Výklad karet » 24. června 2014 - POCHOPENÍ | 24.6.2014 - 21:19 | |
šamanka.Janka | ||
Ahoj, z duchovního hlediska tako znamená, tvá duše již chce uvolnit cestu, mříře, poslouchej mně,cesta bude volná a já duše svobodná. Jinak vůj vyklad na pozemské rovině, je užastny. Napiš mi na email: bimbulka.j@seznam.cz moc ráda bych si s tebou psala co se tyka tohohle tarotu, vykládám a pracují s ním 10 let. |
Diskuze: Volný pokec » Zahrada | 24.6.2014 - 21:11 | |
šamanka.Janka | ||
Koukni na net, určitě se poblíž nějaká firma najde, ta ti pomůže s nejhoršího, trochu pěněz zaplatíš, mozoly si na dlaních ušetříš a pak budeš udržovat , když předtím zasázíš a posléze se i kochat |
Diskuze: Dotazy v poradně » Když odejde psí kamarád | 24.6.2014 - 21:06 | |
šamanka.Janka | ||
Ahoj, nedávno jsem si prošla totéž. Nejhorší pro mně, bylo odpustit sama sobě: s takovou láskou ke mně běžela a já ji pak odvedla na injekci. Zemřela mi v náručí, pusinkovala jsem ji Barušku, děkovala za její lásku a za vše co jsem s ní prožila.Pak jsem si vzpomněla i na to jak se vyrovnávám s odchodem mých milovanych nejbližších a došla jsem k poznání, je jedno zda je to pejsek, nebo člověk, opravdová láska tohle neřeší. Vspoměla jsem si na jedno přirovnání které jsem někde četla a po procítění jsem došla k poznání že je hluboké a pravdivé. PŘEDSTAVTE JSI, ŽE JSTE ZAVŘENÁ VE VĚZENÍ, MILOVANOU BYTOST SE DOSTANE NA SVOBODU DŘÍV NEŽ VY. BUDETE CHTÍT ABY BYL ZAVŘENY S VÁMA, NEBO ABY SI UŽIL ZASLOUŽENÉ VOLNOSTI? A tak je to s námi všemi, všichni at lidé nebo zvířáta se chodíme sem na planetu zemi učit, do hrubohmotného vězení, až příde náš čas, vracíme se domů. Neříkam že bych nebrečela, brečela a hodně, do doby než jsem sama sobě ze sobeckých důvodů odpustila a s láskou propustila domů. |
Diskuze: Výklad karet » 17. června 2014 - ÚSPĚCH | 17.6.2014 - 11:11 | |
šamanka.Janka | ||
Jenom ještě k tvému vykladu dodám, uspěch ano , ale ne přes boj a námahu a poškození jinych. Také se to dá vyložit : přestan bojovat , splyvej s proudem života a uspěch se dostaví.To pohled z duchovní stránky na kartu. |
Diskuze: K zamyšlení » Babybox | 14.5.2014 - 17:13 | |
šamanka.Janka » Háňa | ||
Naprosto s tebou souhlasím, navíc v dnešní době přibyvá neplodních párů a takhle si dětátko mohou adoptovat a s láskou jej vychovat. A není máma a táta ten kdo si užije, přivede dítě na svět, ale ten kdo jej s láskou vychovává a miluje. Nevíme co vede matky k tomu aby se vzdali miminka, je to jejich volba a já si myslím ,že lepší než potrat. |
Diskuze: Duchovní směry » Pro všechny plejáďanky a plejáďany...:+) | 14.5.2014 - 17:05 | |
šamanka.Janka | ||
krásna hra s energijí |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Změna vibrací - vyšší vibrace a náš postup | 4.5.2014 - 22:57 | |
šamanka.Janka » Miki | ||
Nemusí byt divní, prostě je vychovávájí z jejich pohledu nejlépe, ale uvedu příklad třeba různych náboženských přesvědčení, bůh tě potrestá, čert tě veme do pekla atd.Tím aniž jsou si vědomí tak zasévají do dítěte strach. Nebo tvrdou vychovou a tím nenechají dítě rozvíjet. Další příklad požadavky na studia a určování školy. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Změna vibrací - vyšší vibrace a náš postup | 4.5.2014 - 22:45 | |
šamanka.Janka » Háňa | ||
Také máš Hani pravdu, ale jaká je to práce, to zaleží na mnohém, kolik toho v sobě člověk má, zda je vůbec ochoten. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Změna vibrací - vyšší vibrace a náš postup | 4.5.2014 - 22:44 | |
šamanka.Janka » Mysterious | ||
Ano, děti tvarují a různě omezují rodiče, každé dítě si své rodiče vybralo samo. Do duší dětí se vkládají různa falešná přesvědčení od rodičů. V dospělosti je jejích úkol to správně pochopit, rozpoznat pokud chtějí a tím si startují svůj duchovní rozvoj. Je to na každém člověku, zda si to zvolí či ne. |
Diskuze: Láska a vztahy » I tohle je láska......? | 2.5.2014 - 23:14 | |
šamanka.Janka » Háňa | ||
souhlas , já také ne, ani mně to nechybí. Než koukat, tak radši prožít. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Změna vibrací - vyšší vibrace a náš postup | 2.5.2014 - 23:12 | |
šamanka.Janka » Pithecanthropus erectus | ||
Ahoj, ani novorozenci nemají čistou duši. Uvědom si , že duše se reinkrenuje a vše co v minulych životech prožila si do sebe ukládá + karma atd. |
Diskuze: Světová náboženství » PŘIKÁZÁNÍ ŠTĚSTÍ | 2.5.2014 - 23:03 | |
šamanka.Janka » karamelan | ||
minulost nezměníš. Můžeš změnit přítomnost a budoucnost. A to poprosením o odpuštění všech ve své minulosti a odpuštěním sama sobě. Tím se ti vše změní v současnosti i budoucnosti, takže minulost se tě nebude dotykat. |
Diskuze: Láska a vztahy » I tohle je láska......? | 2.5.2014 - 22:54 | |
šamanka.Janka | ||
je to každého volba, i to zda někdo na to kouká a má tu potřebu. Že by nahrážka porna na netu? |
Diskuze: Láska a vztahy » I tohle je láska......? | 2.5.2014 - 22:51 | |
šamanka.Janka » uno | ||
sex a láska jsou dvě odlišné věci. Spíše než hlava bych volila srdce. Hlava souvisí s myšlením. Pokud cítíš lásku v hlavě a ne v srdci asi to není láska. |
Diskuze: Volný pokec » Lidičky, kdo by uměl pomoct. | 29.4.2014 - 14:54 | |
šamanka.Janka | ||
napiš mi do vzkazíku jeho jméno, kouknu na něj a pak písnu |
Diskuze: K zamyšlení » Automatické písmo | 29.4.2014 - 14:50 | |
šamanka.Janka » uno | ||
Napiš mi na email bimbulka.j@seznam.cz |
Diskuze: Výklad snů » Sny o zemřelých | 29.4.2014 - 14:46 | |
šamanka.Janka | ||
Často nás naši blízci po svém skonu ve snu navvštíví. Je to jedna z možností komunikace s námi. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » A co když je tam prázdnota? | 27.4.2014 - 22:18 | |
šamanka.Janka » Glimmer Man | ||
Já nevěřím, já vím. Je to tvá věc a tvůj život i rozhodnutí i chápaní. |
Diskuze: K zamyšlení » Automatické písmo | 27.4.2014 - 22:14 | |
šamanka.Janka | ||
Krásne, jedním slovem bych to pochopila jako bezpodmínečnou lásku. Evidentně psala tvá duše. Co se tyka jinak autonmatického písma, pokud člověk není napojeny na svou duši, nebo na bytosti světla, mohou se napojit různe entity nízkých vibrací. |
Diskuze: Duchovní směry » Oči naše svetlo duše | 27.4.2014 - 22:09 | |
šamanka.Janka | ||
Souhlasím, oči jsou okno naší duše. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Mimozemšťané | 24.4.2014 - 12:13 | |
šamanka.Janka | ||
všichni jsme mimozemštané, jsem na tuhle planetu jsme se přišli něčemu naučit, nebo něco napravit. Nás skutečny domov je jinde. Proč se některý tak cítí, je to částečná vzpomínka jejích duše. |
Diskuze: Gratulovací » Dneska slavíííí....Harroušek a Kocouřek :) | 24.4.2014 - 12:06 | |
šamanka.Janka | ||
vše nej, nej, splnění všech přání. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » A co když je tam prázdnota? | 24.4.2014 - 12:04 | |
šamanka.Janka » Glimmer Man | ||
nemáš pravdu, vždyt ty nejseš jenom mozek, myšlenky a maso. Tvá pravá podstata je tvá duše a jemnohmotné tělo. Tvá duše , je tvé kosmické vědomí. Není to jenom víra, nebo názor. Mohlo by ti to potvrdit mnoho lidí co opouští vědomě své tělo a chodí do eteru. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » A co když je tam prázdnota? | 24.4.2014 - 11:58 | |
šamanka.Janka | ||
není tam prázdnota, často mi vyzvednou nanebevzetí mistři a při plném vědomí tam do eteru chodím pracovat. Jsou tam nádherné světy a stejně hmatatelné jako ten náš. Já osobně se tam moc těším až příde můj čas. |
Diskuze: K zamyšlení » Tak trochu pozitivní myšlení | 16.4.2014 - 17:03 | |
šamanka.Janka | ||
tím co mluvíme a myslíme to si přitahujem ho života. takže ta paní v pozdější době zažije to o čem mluvila a malíř to nebude. |
Diskuze: Rodina » Hnusná matka | 13.4.2014 - 15:49 | |
šamanka.Janka | ||
Hlavně ty se netrap. Nech vše plynout. Ber to tak ,že hormony pracují.Myslím, že kdyby jste chodili po doktorech, v tomhle věku by to stejně nepřijala. |
Diskuze: Zdraví a nemoci » Hormony, jak na ně... asi otázka spíš na holky | 9.4.2014 - 20:44 | |
šamanka.Janka | ||
je to také hodně v psychice člověka. Prostě a jednoduše to pijmi a řekni si ,že to zvládneš.Věř, nejsou to plané plky, mně to hodně pomohlo a měla jsem udělaný umělý přechod v mích 25 letech života. Každy den jsem převlíkala postel, po půl roce to přešlo. Když mi nakonbinovali hormony , aby mi nezničily ledviny a játra, tak by je musely dovážet s USA. Pojištovna to neplatila a musela bych měsíčně platit 5000 kč. Můj výdělek v ty době byl 2800kč. Takže jsem se rozhodla žít bez hormonů a řekla jsem si že to zvládnu. Dnes mi bylo 54 let a nemám osteoporózu ani jiné následky. Invalidní důchod jsem odmítla , měla jsem 10 velkych operací, praskali mi cysty na vaječníkách a krvácela jsem do břicha. Tak držím palečky at to zvládneš. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Vibrace | 9.4.2014 - 20:34 | |
šamanka.Janka » Mortina | ||
vibrace proto, že vyšší energie mají vyšší vybrace, neboli kmitočet. Pozor neplést s vibracemi robertka. |
Diskuze: Volný pokec » Placebo efekt | 9.4.2014 - 20:28 | |
šamanka.Janka | ||
I Ježíš povědel:Věř a víra tvá tě uzdraví. |
Diskuze: Srazy a výlety » Rozloučení s Táničkou (jojojo) se koná 19.4.2014 | 9.4.2014 - 20:26 | |
šamanka.Janka | ||
Posílám Táničce lásku do nebíčka. Nemohu se osobně zúčastnit. Tánička se vrátila domů a určitě je ji krásně. To nás co jsme zůstaly to bolí. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Změna vibrací - vyšší vibrace a náš postup | 6.4.2014 - 16:38 | |
šamanka.Janka » Smazaný uživatel | ||
není důvod k omluvě, každy máme plné právo vyjádřit svůj názor. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Vibrace | 6.4.2014 - 16:31 | |
šamanka.Janka | ||
já vibrace vnímám jako energiji proudící z eteru vyšších sfér. Proudí přes korunní čakru a jsou to vysoké tony energie. Nižší vybrace cítím od mnoha lidí, je to jejich energie. Kolikrát na mně z nich přeskočí přivtělená duše, neb diskranát. Pak ty energie jednoduše vyčistím a odešlu tam kam patří. Jím to co mi chutná i maso a nemyslím ani mi to bytosti světla nepotvrdili, že by mi to brzdilo v čemkoliv. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Změna vibrací - vyšší vibrace a náš postup | 4.4.2014 - 9:32 | |
šamanka.Janka » Smazaný uživatel | ||
špatně si to pochopil, požádat o pomoc bytostí světla bylo myšleno , tak aby pomohli člověku zpracovat, nebo vyřešit to co jsem již psala . strach, atd, atd. To znamená pomoci pochopit proč tyhle emoce negativní mám a co je jejich příčinou. To celé je o tomhle, jelikož jsou to emoce velice nízkých vibraci.Až tohle dokážeme pak se můžeme zajímat o duchovní postup. Jsou to lidské negativní vlastnosti. POKUD TOHLE SPRACUJI, TAK JSEM ČLOVĚK NEPOSUZUJÍCÍ, NEHODNOTÍCÍ, TOLERANTNÍ KE VŠEM, POCHOPÍM TO ŽE KAŽDY JE JINY A HLVNĚ MILUJÍCÍ VŠE ŽIVÉ. Ještě jednou, pokud nechce člověk sám a nemyslí to k sobě upřimně tak mu nepomůže nikdo a nic. Ti co chtějí tak se jim pomoc dostane.Nevím ále píšeš o srt, já o ní nepsala a cely příspěvek původní je o tom aby chom si odstranili tyhle negativa ve svém životě. Alespon já ho takhle pochopila. Ten příspěvek jsem takhle obdržela a také jsem ho předala. Tečka |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Změna vibrací - vyšší vibrace a náš postup | 3.4.2014 - 23:50 | |
šamanka.Janka » Pithecanthropus erectus | ||
Ano, k vnitřnímu klidu a čistoty duše, k přijetí boha a cesty světla. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Změna vibrací - vyšší vibrace a náš postup | 3.4.2014 - 23:45 | |
šamanka.Janka » Kiára | ||
je to mazec, kolikrát říkam, zvolněte trochu. Já ty vibrace i slyším. I když mnozí lidé nejsou na energie citlivy na svém těle proudí do nich stejně. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Změna vibrací - vyšší vibrace a náš postup | 3.4.2014 - 23:43 | |
šamanka.Janka » Tulinka | ||
Ano , já nedávám návody, pro někoho je obrovsky pokrok třeba jenom někomu odpustit, i to je pro daného člověka postup k vyšším vibracím. Co jsem převzala tak jsem předala nic v tom nebylo ode mně osobního. Já také nepíši jak na sobě pracovat, co kdo má řešit. Není to v mé kompetenci. At si každy dělá co chce, já to měla napsat tak jsem to napsala. Je každého věc jak si to vezme. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Změna vibrací - vyšší vibrace a náš postup | 3.4.2014 - 23:38 | |
šamanka.Janka » Smazaný uživatel | ||
Na sobě pracovat neznamená prosit andělé a jiné bytosti , popřípadě zajít do kostela. Pracovat na sobě znamená zbavit se závisti, nepřejícnosti strachu, milovat vše živé, nikoho nehodnotit, neposuzovat, nic neočekávat, mít sám sebe rád. Je to zdlouhavá práce a důležité je při ní i když to bolí nelhat sám sobě. Pokud někdo nechce sám na sobě pracovat nepomůže mu nic od tebe vzpomínaných terapií. Mohu pouze psát za SRT. Ta tě zbaví zátěží a programů na duši, ale pokud nezměníš svůj postoj,své myšlení a pořád budeš přemýšlet negativně,příklad:mám strach o dítě sebe atd, neodpustíš sobě a nepožádáš o odpuštění všechny ve svých minulych životech atd, atd tak se ti nepomůže vůbec nic. Prosím neber to psáno jako na tvou osobu, je to myšleno všeobecně. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Změna vibrací - vyšší vibrace a náš postup | 2.4.2014 - 22:50 | |
šamanka.Janka » Budd2 | ||
to jsou tvé názory a přesvědčení já ti je neberu. |
Diskuze: Astrologie » Středa, 2.4.2014 - TŘASKAVÁ SMĚS SLUNCE S URANEM | 2.4.2014 - 22:36 | |
šamanka.Janka | ||
dnes jsem si uvědomila hluboce zasuté maličkosti v sobě a moc mi překvapili. Z láskou jsem je odevzdala vyšším sférám. Na druhou stranku jsem ráda, že jsem dnes neřídila tramvaj |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Změna vibrací - vyšší vibrace a náš postup | 2.4.2014 - 22:32 | |
šamanka.Janka » Budd2 | ||
nevím zda jsi byl na starém najdise , jak se tam psalo o3 dnech tmy. Játam psala klídek, žádne 3 dni temnoty nebudou , já si žádne zásoby nedělám. Nečteš pozorně i ted jsem psala v uvodním příspěvku, že změnu budou pomale.....A je to jenom tvoje volba jak ke všemu přistupuješ. Každy jsme zodpovědny sám za sebe. Co se tyka tych negativit u lidí bue hůř, z toho důvodu že již nebude duality a zlo se bude z lidí vycházet na povrh. |
Diskuze: K zamyšlení » 21:15 středa a já jsem tu sama :-( | 2.4.2014 - 22:26 | |
šamanka.Janka | ||
já třeba dřív přijít dnes nemohla, měla jsem práci. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Změna vibrací - vyšší vibrace a náš postup | 2.4.2014 - 22:24 | |
šamanka.Janka » Budd2 | ||
za to že nečteš , nebo necítíš energie já nemohu. Nemusíš se ptát v meditaci, stačí se zeptat vlastní duše a sám sebe. Pokud chceš zeptám se bytostí světla jak seš na tom. Napiš mi na email tvé celé jméno. bimbulka.j@seznam.cz. Jinak žádnou paniku, pokud necítíš energie, stejně na tebe působí jako na všechny lidi. Nemusíš byt bůhvijak probuzen, stačí když jseš čestny člověk, který nikomu nezávidí a nepřeje nikomu nic zlého. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » SRT | 16.3.2014 - 11:00 | |
šamanka.Janka » Miluška medvídková | ||
uvedu ti Miluško příklad z praxe, přišel ke mně pán po rakovině, po ozařování uzlin, ohluchl na levé ucho, lékaři řekli trvaly stav. Není věřící a alternatívním mu léčení nevěří. Přišel proto že jeho známe jsem pomohla , tak mu řekla at to skusí alespoň ze zvědavosti. Po SRT terapiji a léčení které trvalo 14 dní pán normálně slyší. Jinak při SRT se pracuje s kyvadlem, ale není to kyvadlo co čistí duši a léčí, jsou to mocné energie bytostí světla a karmu se mnou čistí Ježíš. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » SRT | 5.3.2014 - 16:09 | |
šamanka.Janka » Pithecanthropus erectus | ||
Já píši pouze ze své vlastní praxe. Promin jestli nevolím jinak slova, jinak to napsat nejde. Respektuji každého člověka i jeho duchovní cestu i energie i volbu. Také je to zde o názorech a diskuzích. Pokud bych někoho nerespektovala, tak se s ním hádám a to jsem nikdy nedělala , ani na Najdise. Omlouvám se pokud to takhle cítíš. Na druhou stránku já si z toho nědělám výčitky, je to vnímání a cítění každého jednotlivce a je to tak správně.A není to jenom víra, po 10leté práci mám z pětné ohlasy, ale to již rozvádět nebudu. Cely můj příspěvek byl o tom, že jsou věci mezi nebem a zemí a je i nějaká pomoc. Je na každém jak to přijme, pochopí, nebo vůbec ne. Je to tak v pořádku. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Zmeny na zemi a odpovede od 11 rocneho indiga | 4.3.2014 - 15:30 | |
šamanka.Janka | ||
uf, poctivě jsem četla. Na mně to jako fantazírování nepůsobí. Je to klučina který má své informace, záleží na každém jak je vstřebá. |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » Ako vlastne vnimate TEMNOTU? | 4.3.2014 - 10:44 | |
šamanka.Janka | ||
Záleží na tom jakou temnotu, temné stránky osobnosti se dají když člověk chce prosvětlit, důležité si je uvědomit, přijmout a pracovat sám na sobě. Temné energie jsou energie dábla a jeho sluhů.Stahují tě do temnoty, tu já vnímám jako odpojení od Boha. |
Osho Zen karta na každý den: | 22.12.2022 |
Osho Zen karta na každý den: | 21.12.2022 |
Osho Zen karta na každý den: | 20.12.2022 |
Dnes: - |
Včera: - |