... prezentuj to své ...

spiritualita, prožitky, znalosti

Diskuze

Hlavní stránkaBoční panel

Diskuzní příspěvky uživatelky Anad

(zobrazeno posledních 50 příspěvků)

AnadDiskuze: Dotazy v poradně » Je to pedofil?25.9.2014 - 7:36
Anad
Tak jsem se snažila vžít do situace...nejsem odborník, ale kladu si otázku, zda se člověk s úchylkou "pedofil" už narodí, nebo ji může získat?? to je dost základní otázka, kterou bych konzultovala s nějakým psychologem. Z toho pak vychází další řešení. Pokud se tak již narodí, jak je možné žít s ním tolik let a ničeho si nevšimnout? A pokud se to dá nějak získat (a to si nemyslím), a mám pro to pádné důkazy (tedy fakt ho přichytím při něčem perverzním), pak neváhám a opět jdu minimálně k psychologovi než se něco vážného přihodí. Spíše mě to připadá jako manželská krize, kde se hledají důvody a vytahují napovrch věci, o kterých už dávno víme a teď se nám nějak hodí "do krámu".
AnadDiskuze: Dotazy v poradně » Život takový, jaký je...3.9.2014 - 7:54
Anad
Když jsem byla mladá, myslela jsem si, že jsem bez partnera "divná" , "neúplná" atd. A tak jsem je usilovně hledala a žádný nebyl ON. Až jsem se začala soustředit na jiné věci, partner se objevil nečekán, nezván..a zafungovalo to takhle ještě párkrát v životě. Ono pohádkové "Já chci ženicha" nemusí být tam nahoře pochopeno zcela správně :4:
AnadDiskuze: Dotazy v poradně » Život s cholerikem29.8.2014 - 15:14
Anad
A pisatelce řeknu jen jedno. Pokud to začneš cítit jako zlo (jinými slovy když zjistíš, že i když ho miluješ, nedá se s ním fakticky vůbec existovat), jdi od toho včas než se to projeví na tvém zdraví a na zdraví tvých dětí. A nenech si navodit pocit viny. To je to nejhorší, co by tě mohlo potkat.
AnadDiskuze: Dotazy v poradně » Život s cholerikem29.8.2014 - 15:07
Anad » Smazaný uživatel
Excelentní odpověď, nemám co dodat. Kdyby tu byl potlesk, tak ti i zatleskám. :1: A podezírám tě, že jsi snad s nějakým cholerikem musel žít ?? :5:
AnadDiskuze: Volný pokec » Co když ???23.8.2014 - 8:35
Anad
A co když přijde epidemie...a co když přijde potopa...a co když přijde zemětřesení...ráno se probudíš a nic z toho se neděje, poděkuješ, a prožiješ krásný den. A možná i zítra a pozítří. :1:
AnadDiskuze: Dotazy v poradně » Podivín21.8.2014 - 18:33
Anad » Glimmer Man
"Jasně, uvažuji o tom již dlouho. Bylo by to hodně těžké, nemám kam odejít a můj důchod je velmi malý. Mít kam odejít, udělala bych to. Děkuji za názor."

Naprosto a tebou souhlasím, na změnu není nikdy pozdě. Vycházela jsem z výše zkopírované odpovědi, kdy jsem nabyla dojmu, že to pisatelka vzdává, bo má prostě důvody, proč to nejde....

A chápu i její myšlenkové pochody, vím, že misky vah jsou núprosné, ale jednou přijde ta pravá chvíle, kdy se už váhy přehoupnou a to je přesně ten okamžik, kdy víme co máme dělat, aniž bychom to dál museli s někým konzultovat, včetně svého vlastního svědomí. Ten okamžik se dá i promeškat...a není to jen ve vztazích. Může se jednat o cokoliv v životě, kdy přijde TA chvilka...buďto ji využijeme anebo už vícekrát nemusí přijít.a na to je jedno krásné české přísloví o Bychovi :4:
AnadDiskuze: Dotazy v poradně » Podivín21.8.2014 - 13:32
Anad » Smazaný uživatel
Nemyslím si, že je tvá odpověď příkrá, je spíše přímá. Mám stejný názor. Denně se potkávám s ženskýma v důchodovém věku, které si stěžují na partnera jak se s ním nedá žít, a přitom s ním žijí čtyřicet let..pokládám to za pokrytecké.Vztahy se sice vyvíjí, ale to, že nejsou tak úplně ok se neobjeví nějakým vývojem, ale moc dobře někde hluboko víme, že to není ono už třeba po pěti, deseti letech. A buďto to řešíme anebo to necháme "plavat"a vymýšlíme důvody proč to nejde. Pak ale není na co si stěžovat, jen na promeškání času, na vlastní neschopnost si přiznat pravdu a zvolit jinou cestu.
AnadDiskuze: K zamyšlení » LEŽ - Proč ANO? a Proč NE?3.8.2014 - 19:28
Anad » Háňa
Na jednom břehu řeky žili Pišišvoři - ti vždycky mluvili pravdu, a na druhém břehu Lžišišvoři - ti vždycky lhali. Porůznu se míchali mezi sebou. Rybář na břehu potřeboval sluhu, ale pravdomluvného.Přemýšlel jak to zjistit. Vybral si člověka, který se mu líbil, ale nevěděl, ke které skupině patří. Proto ho poslal za kolemjdoucím, aby se zeptal kým je. Člověk se vrátil a říká:" Je to Pišišvor."
"Jsi přijat", řekl rybář.
AnadDiskuze: Dotazy v poradně » Podivín3.8.2014 - 16:39
Anad » Smazaný uživatel
Taky jsem o tom takhle uvažovala. Napřed jsem si myslela, že je pisatelka mladá,když řeší takový problém, jejímu věku jsem nevěnovala pozornost...ale pokud jsou spolu takhle dlouho, strávili spolu už asi hezkou řádku dovolených...co ji teď překvapuje? A co chce TEĎ řešit? To muselo už vysílat signály dávno, dávno...tam je ta chvilka, kdy se neměla strkat hlava do písku..Ale i tak. Vždycky se dá něco udělat líp, ale musí se chtít a ne se vymlouvat.
AnadDiskuze: Dotazy v poradně » Podivín1.8.2014 - 20:21
Anad » Smazaný uživatel
Ono asi nejde o věk. Ale o to, jestli se člověk cítí šťastný a spokojený s tím co je a jak to je. Pokud jste žili tak jak píšeš a oběma vám to vyhovovalo, tak to bylo určitě pěkný a musí ti manžel chybět. Ale jakmile daný stav jednomu nevyhovuje, cítí se jak na trní, nemá cenu se trápit a mrhat svým drahocenným časem, který mu je dán jen na chvilku a lhát si do kapsy, že je to přece tak jako všude a že to NĚJAK dožijeme. :3:
AnadDiskuze: Dotazy v poradně » Podivín1.8.2014 - 18:47
Anad
Ve většině případů nám život dává na vybranou. A taky bývá většinou jedna varianta jednodušší a jedna složitější.A za tu se musí něco zaplatit. A záleží na našem zvážení, jestli je cena přiměřená. Myslím, že ve vašem případě si muž zvolil. Teď záleží, co zvolíš ty. Já bych volila jiného muže. (a nejde jen o dovolenou jak se zdá) :4:
AnadDiskuze: K zamyšlení » LEŽ - Proč ANO? a Proč NE?31.7.2014 - 14:02
Anad
Zase ty štíří hlubokomyslné :31: ....jsem nad tím nikdy nepřemýšlela PROČ. Pravda je jednodušší, nemusím si nic pamatovat a taky jsem trochu ten Mirek Dušín. :11: ..ale jsou chvíle, kdy lžu, a to většinou pro vlastní prospěch. :13: ..(aby se nikdo dál neptal, aby mě někdo nesoudil za pravdu, abych měla prostě klid, abych získala čas k nějakému řešení atd.). To jsou ty jednodušší stránky obou stránek :4: . A pak jsou složitější chvilky, kdy se musí přemýšlet co a jak říct, jakým tónem, v jakém čase, jakými slovy..to jsou ty situace, kdy myslíme na druhé a ne na sebe. :1:
AnadDiskuze: K zamyšlení » Tři pravidla dne11.6.2014 - 10:56
Anad » Mysterious
Opačně: 20% dobromilů rozdýchává těch zbylých 80%...teď v tom mám jasno :6: děkuji :2:
AnadDiskuze: Astrologie » Zvěrokruh s humorem10.6.2014 - 20:16
Anad » Pithecanthropus erectus
Se lvy vycházím ok, takže máš mé slovo, že tě nebudu cpát do skříně nebo tak. :4: ..a budu doufat, že mě jako horskou kozu nesežereš. :5:
AnadDiskuze: K zamyšlení » Tři pravidla dne10.6.2014 - 20:03
Anad » Smazaný uživatel
Mám problém, asi jsem "momentálně" zaostalá. Píšeš, že dobré skutky jsou prý součástí života stejně jako dýchání, a pak , že 80% ,,,špatně dýchá. Rozumím tomu jako metafoře - tedy, že 80%...nemá dobré skutky jako součást života? Pokud jsi to myslela takhle, pak s tím nesouhlasím, protože si nemyslím, že by většina populace nekonala dobro. Pokud jsi myslela dýchání jako dýchání, pak tomu nerozumím, protože to nemluví k tématu.Ale většina lidiček tady se chytlo zcela vážně toho skutečného dýchání, z toho tedy plyne, že jsem skutečně mentálně mimo. :8:
AnadDiskuze: K zamyšlení » Tři pravidla dne10.6.2014 - 7:03
Anad
No na první otázku mám asi trochu problém odpovědět, protože nevím co je dobrý skutek. Možná je to tisíc maličkostí, které člověk ani nevnímá a dělá jaksi automaticky, anebo všechny velké věci, které člověk dělá ve prospěch lidstva....? Možná by ta otázka byla fakt dobrá položit dětem, ony většinou ví více než my. :7:
AnadDiskuze: Astrologie » Zvěrokruh s humorem7.6.2014 - 11:02
Anad » catibones
Jo, ti mě taky dostali :18: :10:
AnadDiskuze: Astrologie » Zvěrokruh s humorem7.6.2014 - 8:54
Anad » Smazaný uživatel
O štírech je tady toho dost málo..pouze se dobývá do koupelny (autor asi nezná detaily a nebo se do nich raději nechce pouštět) :14: :5:
AnadDiskuze: Astrologie » Zvěrokruh s humorem5.6.2014 - 19:06
Anad » Pithecanthropus erectus
A tak teď nevím co s tebou :5: .. já teda třeba taky zrovna nevypínám bojler, ale zase bych tě ráda někam zařadila :10: Nějaký šuplík Lev, který se na sebe ne že nechce koukat, ale nemusí, protože ví, že to ani není třeba?? :6: :10:
AnadDiskuze: Helpdesk + O Webu » Články - co udělat jinak?15.5.2014 - 7:42
Anad » Glimmer Man
Máš pravdu...vlci můžou číhat všude :1:
AnadDiskuze: Helpdesk + O Webu » Články - co udělat jinak?15.5.2014 - 7:33
Anad
Tak se taky přidám...nelíbil se mě název. Slovo "článek" mě připomněl noviny a nějak mě to zarazilo. Tak jsem zvolila vyčkávací taktiku, jestli tam někdo něco přidá, že bych jako omrkla o co jde. :5: Ale nikdo se k tomu neměl a já takový odvážlivec taky nejsem. :30: Ale prostě něco jako literární tvorba by tady mělo mít své místo. Určitě je spousta lidiček, kteří píšou své úvahy a postřehy do šuplíku a možná se jen bojí, jaké budou reakce..ono je to jiné než klasická diskuze. Vlastní tvorba má většinou nějakou hloubku a myšlenku a nějak se sem nehodí hloupé a ironické komenty... :30:
AnadDiskuze: Volný pokec » Pokora...15.5.2014 - 7:24
Anad » uno
Poprvé jsem to asi zaslechla v Dědkovi Josefovi. A nějak to zakořenilo. Je v tom hluboká pravda. :1:
AnadDiskuze: Volný pokec » Pokora...15.5.2014 - 7:23
Anad » movvin
Vnímám to jako úctu k životu. Znát jeho cenu a vážit si ho.Vážit si sebe i druhých, umět přijímat a dávat s láskou. A vědět jak je vše křehké a pomíjivé. A není vůbec lehké se tím řídit :4:
AnadDiskuze: Duchovní směry » 10 pravd11.5.2014 - 17:01
Anad
Přiznám se, že na odkazy neklikám. Udělala jsem výjimku a nelituju. Moudra není nikdy dost. A za mě říkám, že když jsem to četla, nezbylo mě než si trpce připustit, že se v mém životě nenašel ani nenachází skutečně NIKDO, kdo by mě takhle moudře vedl a dokázal alespoň část předat, spíš to běželo přesně podle toho článku ...k něčemu jsem se dopracovala sama,něco snad ještě najdu cestou a jen potajmu a s nadějí v srdci doufám, že svým potomkům dám trochu víc. Děkuji :48:
AnadDiskuze: Volný pokec » Pokora...9.5.2014 - 16:46
Anad
Před nikým se neponižuj a nad nikým se nepovyšuj.
AnadDiskuze: K zamyšlení » Kdo se na nás podepsal...8.5.2014 - 13:18
Anad » Smazaný uživatel
To jsi napsal moc hezky. Ta formulace o stopách v nás je mi bližší než kdo se na nás podepsal (to zní trochu drsně). Každopádně opravdu výčitek ubývá a díků přibývá skutečně za každý malý střípek, který v nás poskládal dnešní mozaiku. A své díky bych poslala až někam do daleké minulosti, kde jsem se něco naučila, něco málo pochopila, udělala pár kopanců a dostala se až k tomu jaká jsem dnes. :44:
AnadDiskuze: Láska a vztahy » I tohle je láska......?5.5.2014 - 19:27
Anad » Renata9871
Puberta je složitý věk a je fajn, když se doma drží kamarádská diskuze o všem. :1:
AnadDiskuze: Láska a vztahy » I tohle je láska......?5.5.2014 - 13:38
Anad » Háňa
Jo,, taky to tak máme. Rozhodně se chováme stejně mezi sebou doma a kdekoliv jinde, tudíž i na FB. Zbytečně jim tam do toho nos nestrkám, občas něco "lajknu" a ony mě taky.
To, že internetem běží tady ta zhovadilost jde jaksi mimo nás..a děkuji za to. :4:
AnadDiskuze: Láska a vztahy » I tohle je láska......?4.5.2014 - 9:20
Anad » Renata9871
Aha, já žádné šoky nečekám, tak proto jsem se ptala proč je problém mít děti v přátelích, zvláště, když si tě tam třeba dají sami, což je pro mámu vyznamenání a taky absolutní důvěra. A maily či telefony bych s tím nespojovala, to je soukromá věc každého jaksi samozřejmě. Od Fb se soukromí neočekává. :1:
AnadDiskuze: Láska a vztahy » I tohle je láska......?3.5.2014 - 18:01
Anad » Renata9871
Mě zaujalo "proto nemám v přátelích své dcery". Jako proto, že bys je viděla vyfocené po sexu?
AnadDiskuze: Zdraví a nemoci » Vysoký tlak2.5.2014 - 8:40
Anad » marhon
To je přesně ono. Myslet na to, udržovat stěny pevné a svůj plamen nenechat hasnout ani komíhat..je to přece můj život, proč si ho nechat vzít nějakou cizí špatnou energií. Stres občas popadne každýho, ale je třeba mít pořád v záloze radost a lásku a prostě ho rozdrtit zavčas.
Jo a moc jsi mě pomohla s tím andělem za zády. Já tam pořád hledám člověka a nějak mi ta obrazotvornost nejde...Andělé mám po boku, ale za zády jako opora a síla to cítím líp a je to přesně to, co mi chybělo do domečku doplnit. Tak díky! :1:
AnadDiskuze: Zdraví a nemoci » Vysoký tlak1.5.2014 - 9:15
Anad
Kamarádka mě poslala rozhovor s nějakým psychiatrem. Zkusím ve zkratce reprodukovat - člověk je jako svíce, která hoří.
A aby nevyhořel a nenechal se převálcovat stresem a okolím, má
si hlídat šest stěn kolem sebe. Ta před námi je naše budoucnost - je třeba se na něco těšit, něco plánovat, někam směřovat, míte malé či velké cíle. Ta za námi představuje důvěru k někomu, kdo stojí za námi a drží nás při pádech.
Po levé ruce blíž srdci máme emoce - přátele, rodinu, partnera.
Po pravé věci prakticeké- tj. práci, pracovní vztahy, vztahy s okolím.
Pod námi je pevná zem. Bod,který má být pro nás domovem, jistotou, něčím, co se nekomíhá, co vás drží pevně, kam se můžete vracet. A nad námi je nebe - tedy všechny věci, co živí ducha - kultura, víra, knihy, andělé, moudrost, hudba, prostě ty paprsky životodárné energie, které nám posílá Vesmír.
Komu chybí byť je jedna stěna, ohýnek svíčky už se začne komíhat. Kdo cítí, že nemá vpořádku "ten svůj domeček života", vyhasne, zhoří, zničí ho průvan.
Moc se mě to líbí, zkuste si nad tím popřemýšlet, stojí to zato. Já jsem si to i sepsala jak jsem na tom. :4:
AnadDiskuze: Výklad snů » Sny o zemřelých29.4.2014 - 13:56
Anad
O snech bych mohla dlouze vyprávět...nemusím ani chodit do kina :4: Mě vystupují zemřelí ve snech běžně a nijak se nad tím nepozastavuju. Jsou pořád v mém srdci i mysli. Jejich fyzická smrt na tom nic nezmění.
AnadDiskuze: K zamyšlení » Automatické písmo28.4.2014 - 14:14
Anad » Freja
Taky jsem si to říkala, když jsem se nad tím zamyslela. Ale Múza políbí nějak cíleně, vnukne nápad, myšlenku. Tady to psaní je spíš taková ta spontánní zpověď duše. Ona ti diktuje co máš psát, nejde to vůbec přes myšlení.
AnadDiskuze: K zamyšlení » Automatické písmo27.4.2014 - 22:40
Anad
Kategorie " k nemyšlení" by mohla být dost zajímavá :5:
Ale k tomu co píšeš. Málokdy se mi to podaří nastartovat nějakým příkazem. Stává se mě to většinou při přeplnění emocemi, kdy potřebuju nějak opustit tělo a realitu, a pak sedím třeba do pozdní noci a prsty samy píšou...nazývám to pak úvahami nad něčím a schovávám si to. Je to ta nejpravdivější výpověď o nás samých. Výhoda toho je, že se nějak na papír zformuje něco, co bych neuměla za normálních okolností, tedy za "bdělosti", pojmenovat, natož sepsat.
Upraveno: 27.4.2014 - 23:04, Anad
AnadDiskuze: Hádací » Rubikova kostka25.4.2014 - 21:30
Anad » gucumatz
No zas ale..hlavolam s návodem není hlavolam, že? :5:
AnadDiskuze: Hádací » Rubikova kostka25.4.2014 - 19:22
Anad » gucumatz
:5: a já jsem tě chtěla pochválit
AnadDiskuze: Hádací » Rubikova kostka25.4.2014 - 19:04
Anad » Mortina
Já jsem byla taková..asi trdlo...netušila jsem, že před ním prchnout nepůjde celý čtyři roky na střední...ale zas tak moc vopruz to nebyl...soutěžili s ním (marně) totiž ještě další dva..ale to už jsme od kostky někde jinde.. :5:
AnadDiskuze: Hádací » Rubikova kostka25.4.2014 - 19:01
Anad » gucumatz
Já bych na to nepřišla ani za dvacet let...možná tak zavřená někde v cele z nedostatku jiné činnosti...takže díky za ochotného spolužáka !
AnadDiskuze: Hádací » Rubikova kostka25.4.2014 - 7:07
Anad
Takový vzpomínací téma... učil mě to spolužák na bramborové brigádě celý týden. Pro něho dobrý způsob jak mě balit a pro mě problém jak se ho zbavit až mě to naučil :5:
Dnes bych ji určitě nesložila. :3:
AnadDiskuze: Volný pokec » Filipojakubská noc se blíží24.4.2014 - 11:45
Anad » Freja
No tak jo, já jen abych věděla, kdy si nachystat pohorky a batoh :2:
AnadDiskuze: Volný pokec » Filipojakubská noc se blíží24.4.2014 - 7:26
Anad
Teda když už jsme u těch tradičních lidových svátků, zeptám se jak je to s těmi poklady. Myslela jsem, že skály s poklady se otevírají o Svatojánské noci zlatým kapradím...ale teď před Velikonoci říkala nějaká osoba v rádiu, že totéž se děje na Velký pátek a teď se dovídám, že i v den pálení čarodějnic...mám v tom trochu chaos. :33:
AnadDiskuze: Zdraví a nemoci » Mudr. Jonáš o ing. Bláhové18.4.2014 - 7:44
Anad
Taky o parazitech poslední dobou hodně slyším a čtu, dokonce jsem někde přečetla docela alarmující článek, který vyzníval v tom smyslu, že pokud je nevyhubíme, zahyneme :8:
Většinou si z informací, které se ke mě dostanou udělám nějaký vlastní názor, který se blíží rčení "zlatá střední cesta".
Ale tady to je buď hubit nebo zhynout :9: .Tak nevím...asi nechám červy červama, oni žijí v klidu a já taky.
A doktora Jonáše mám ráda, je to rozumný i srozumitelný člověk, paní Bláhovou neznám. Ale asi je bláhová, když se pouští do tak silných teorií. :5:
AnadDiskuze: K zamyšlení » Tak trochu pozitivní myšlení16.4.2014 - 21:51
Anad » Háňa
Tady je to celý od tématu..původně tu byla fotka staré paní a rozhovor. K tomu pak názor autorky diskuze o pozitivním myšlení. A od té chvíle se rozebírají naprosto zcestně slova, slovní spojení a jejich významy..nějak uniklo jádro pudla.
AnadDiskuze: K zamyšlení » Tak trochu pozitivní myšlení16.4.2014 - 21:22
Anad » Smazaný uživatel
Vždyť říkám...každý má svou cestu, a to i když vede přes WC .
AnadDiskuze: K zamyšlení » Tak trochu pozitivní myšlení16.4.2014 - 18:49
Anad » šamanka.Janka
Řekla jsi to za mě. Do pozitivna to má hodně daleko, bohužel. Ale každý máme svou cestu, své úkoly...
AnadDiskuze: K zamyšlení » Tak trochu pozitivní myšlení16.4.2014 - 13:07
Anad » Mortina
Taky cítím, že se nehodí říkat "strašně dobrý jídlo", "hrozně dobrej film" atd. Přesto to tak občas říkáme. Všichni. Dáváme tím svému sdělení trochu dramatičnosti. Myslím, že pokud to je v rozumné míře (nakonec tak jako všechno), tak není třeba to řešit. Jde jen o pojmenování věcí a dějů. Mnohdy to se skutečnými pocity nemá ani co dělat. A když už má někdo víru, neznamená to automaticky, že je pozitivní, i když součástí pozitivního myšlení určitě je i víra.
AnadDiskuze: K zamyšlení » Tak trochu pozitivní myšlení15.4.2014 - 22:22
Anad
Asi bych to nenazvala pozitivní myšlení, spíše žebříček hodnot. Ale každopádně každý řeší to co mu život přináší a taky co přináší okolnosti. Je to hrozně individuální a nedá se to srovnávat. Ten, kdo prožije takovou hrůzu jako je Osvětim a válka vůbec, má navždycky žebříček hodnot jinde než většina ostatních. Rozumný a citlivý člověk, i když to neprožije, má žebříček hodnot i tak postavený správně.A pak je dlouhá řada těch, pro které je důležité jestli musí uklidit po malířích nebo koupit zase novou sedačku do obýváku a myslí to zcela vážně, má to pro ně opravdu vysokou hodnotu. Taky občas mluvím blbosti, ale důležitost pro mě nemají...že je sucho a mělo by pršet, že zas musím vyměnit gumy u auta, že jsem si blbě nechala ostříhat vlasy, atd. Je to takové to každodenní brblání na kdeco, ale v hloubi duše vím, co je důležité a co má smysl a nějakou cenu.
AnadDiskuze: Zdraví a nemoci » železo13.4.2014 - 13:29
Anad
Železo mě chybí tak nějak průběžně pořád, občas při nějakém vyšetření se to objeví v krevním obrazu(ostatní prvky se asi automaticky nezjišťují). Nevím jak přesně to funguje, ale nějak se to váže na červené krvinky jak píše Renata a taky to nějak souvisí s okysličováním krve a orgánů. Bývám taková "přepadlá", špatně se mě dýchá, někdy se i motá hlava. I když jím celkem zdravě, čas od času si koupím tablety železa s kyselinou listovou. A opravdu únavu celkově cítím víc zjara, ale to asi všichni, protože chybí kdeco, hlavně sluníčko. :1:
AnadDiskuze: Rodina » Hnusná matka10.4.2014 - 18:09
Anad
Rodinné vztahy jsou strašně složité a neprůhledné pro ostatní, proto se těžko pomáhá a radí. :3: Ale protože mám taky dcery v tomto věku, chci tě aspoň podpořit. Jsme skvělá trojka, ale občas to tady taky drhne :22: . Pokud je v rodině cit, láska a pohoda, dá se to držkování přežít a věřit, že jsou to prostě úlety dospívajících, kteří si myslí, že děláme všechno blbě. A zatnout zuby a počkat, že jednou budou mít svoje děti a ty jim to za nás vrátí i s úrokama :4: . A nakonec - všichni děláme ve výchově nějaké chyby. Dělali je naši rodiče a lezli nám též na nervy a děláme je i my. Ale ten zdravý základ by v těch potomcích měl být. Pak je to správně, tak jak jde život. :1:

Nejnovější články

Osho Zen karta na každý den:
22. prosince 2022 - PROCITNUTÍ

22.12.2022

Osho Zen karta na každý den:
21. prosince 2022 - SEN

21.12.2022

Osho Zen karta na každý den:
20. prosince 2022 - SAMOTA

20.12.2022

Nejživější diskuze

Dnes: -
Včera: -