... prezentuj to své ...

spiritualita, prožitky, znalosti

Diskuze

Hlavní stránkaBoční panel

Diskuzní příspěvky uživatelky Háňa

(zobrazeno posledních 50 příspěvků)

HáňaDiskuze: K zamyšlení » Host v bazénu17.9.2015 - 16:52
Háňa » Baruška.Bára
:1:
HáňaDiskuze: Mezi nebem a zemí » PARTNERSKÉ DUŠE17.9.2015 - 16:46
Háňa
Možná se vydali zase špatnou cestou, jako už mockrát, proto je "TO" od sebe zase odfouklo - nemělo to cenu. Možná i oni sami někde uvnitř cítili, že tudy cesta nevede, unavovalo je to, tak se začali podvědomě chovat tak, aby se štvali a opustili . Neměli sílu, náladu, ten svůj společný úkol už řešit, obtěžovalo je to, tak si pomyslně řekli "nashle v dalším životě, ale teď už mi vlez na záda, chci mít klid. " Prostě od toho utekli.
Možná :1:
Upraveno: 17.9.2015 - 16:51, Háňa
HáňaDiskuze: K zamyšlení » Host v bazénu13.9.2015 - 23:46
Háňa
Koupala bych se i s ní. Když si vybrala jako bydliště můj bazén, je na ní, aby se přizpůsobila okolnostem :1:
HáňaDiskuze: Volný pokec » Páááni, chvilku tady nejsu...13.9.2015 - 23:42
Háňa
Tož tě tedy pěkně vítám :1:
Upraveno: 13.9.2015 - 23:42, Háňa
HáňaDiskuze: Rodina » Restart manželství26.8.2015 - 9:32
Háňa » Glimmer Man
:10: :44:
HáňaDiskuze: K zamyšlení » Sebevrazi v bazénu8.7.2015 - 17:09
Háňa
U nás je to podobné - každou chvíli tam někdo krauluje. Asi mají žízeň. Ale pítko je k dispozici a i jsem jim to řekla, kde je a že je pro ně ... nedají si říct, a nedají :1:
Ale jen některé druhy - třeba včely, vosy, čmeláci a ptáci chodí způsobně do pítka - nikdo z nich v bazénu často neskončil, jen opravdu výjimečně - pták zatím nikdy ... tak asi je to stejné jako s lidmi - někomu stačí naznačit a druhý si musí rozbít hubu, aby prozřel :1:
Upraveno: 8.7.2015 - 17:11, Háňa
HáňaDiskuze: Psychologie » Nazory11.6.2015 - 15:26
Háňa » 10_GOTO_10
Jistě, myslet si můžeš, co chceš - úplně svobodně :44:
Upraveno: 11.6.2015 - 15:30, Háňa
HáňaDiskuze: Psychologie » Nazory10.6.2015 - 18:46
Háňa » Smazaný uživatel
Tam jsem přece šla s tím, že budu jezdit tramvají, co je to za pitomost ? Tam nejde o názory, ale o smluvní vztah, předem dohodnutý.
Upraveno: 10.6.2015 - 18:48, Háňa
HáňaDiskuze: Psychologie » Nazory10.6.2015 - 18:38
Háňa » 10_GOTO_10
Hm - tak to neznám :1:

Přijmu určitou informaci - podloženou důkazy, dlouholetým výzkumem, měřením, ale to zase není pouhý názor.

Například "blondýny jsou blbé" považuji za názor, ale "blondýny mají tenčí vlasy, než zrzky", za informaci - změřenou na mnoha "vzorcích", ověřenou.
Upraveno: 10.6.2015 - 18:44, Háňa
HáňaDiskuze: Psychologie » Nazory10.6.2015 - 18:37
Háňa » Budd2
Nejschůdnější chování nemá ale s přijetím nic společného - alespoň pro mě. To je jen "spotřební" žádaná reakce - divadlo :1:
HáňaDiskuze: Psychologie » Nazory10.6.2015 - 13:41
Háňa
Proč hned přijímat ? Nestačí si cizí názor prostě jen vyslechnout a vzít ho navědomí ? Tu skutečnost, že ho prostě má ? Jestli je jiný, než můj, no a co - to přece ničemu nepřekáží :4:

Jedině snad, pokud tu skutečnost neumí přijmout on a pokud naši "existenci" nebo pohodlí ovlivní, jak mu na něj zareagujeme (je to třeba šéf v práci). Ale tam přece stačí jen lehce neurčitě pokývat a myslet si dál to své. Není potřeba nic, s čím nesouzním, přijímat" ? :4:
Upraveno: 10.6.2015 - 13:50, Háňa
HáňaDiskuze: Mezi nebem a zemí » Jak to pomáhá ?6.6.2015 - 18:49
Háňa » Jani
Ano, chápeš to správně, že jsem si to vymyslela jako příklad a může to být cokoli :1:

A to s tím svátkem a dárkem .... přece náhoda :4:

Ale jinak si tedy myslím, že pokud by měl být kámen nebo cokoli jinému člověku k užitku, asi by bylo lepší, kdyby si ho vybral sám
Upraveno: 6.6.2015 - 18:53, Háňa
HáňaDiskuze: Mezi nebem a zemí » Jak to pomáhá ?5.6.2015 - 21:58
Háňa
Pomůže ti cokoli, pokud tomu budeš věřít. Třeba překřížit si 27.6. v 15.36 na 60 sekund ukazováček a prostředníček levé ruky :4:
HáňaDiskuze: Volný pokec » Vzpomínáte?20.5.2015 - 10:01
Háňa
Jo, vzpomínám, ale neúčastnila jsem se. Většina holek byla kudrnatá jak vofce, tak jsem si užívala, že jsem jiná. Měla jsem úplně rovné vlasy, tenkrát čistě blonďaté a dlouhé až do pasu. Líbilo se mi to tak :1:
HáňaDiskuze: Volný pokec » Nejdelší čtyři hodiny v životě....19.5.2015 - 11:50
Háňa » Mortina
:5:
HáňaDiskuze: Volný pokec » Nejdelší čtyři hodiny v životě....19.5.2015 - 9:24
Háňa » Mortina
Když už se řeší, jak to vypadá, tak je to dobrý :44:
Upraveno: 19.5.2015 - 9:24, Háňa
HáňaDiskuze: Kulinářský » Sůl16.5.2015 - 8:25
Háňa » Smazaný uživatel
Ten za "Nebo" je druhý :32: :5:
Upraveno: 16.5.2015 - 8:26, Háňa
HáňaDiskuze: Kulinářský » Sůl15.5.2015 - 22:12
Háňa » Jani
Jo, dalo by se pokračovat :31: - pokud by se člověku chtělo. :4:
A nebo si může dát instatní kávu s chemií, aby byla rozpustná , do ní cukr s přídavkem bůhvíčeho, mléko z vystresovaných krav, co se volně nepásly, k tomu koláč s devatenácti přídavnými látkami, aby déle vydržel, a ...... nohy na stůl, aby ulevil křečovým žilám - a být v klidu :6: :15: :39: :40:
Oba stejně nakonec umřou, ale ten druhý se životem prožije, kdežto ten první se jím probojí :4:
Upraveno: 15.5.2015 - 22:14, Háňa
HáňaDiskuze: Volný pokec » Nejdelší čtyři hodiny v životě....15.5.2015 - 22:05
Háňa » Mortina
Chápu, já taky ne. Skuhrám, když jde o houby, ale jak jde do tuhýho, přeskočí mi taky do tohoto druhu humoru ... co jiného taky, žejo :15:
Upraveno: 15.5.2015 - 22:06, Háňa
HáňaDiskuze: Kulinářský » Sůl15.5.2015 - 18:46
Háňa » Jani
Na všechno připravena stejně nebudeš, i kdyby ses rozkrálela - ošéfuješ "sklo v soli" a pak zjistíš, že v něčem jiném zase něco jiného. A tak pořád dokola, až se z toho zblázníš :1: ... dostaneš antidepresiva, těmi se dorazíš úplně a bude s tebou ámen :10:

Tohle už mám za sebou ... tedy bez toho konce - zjistila jsem (naštěstí včas), že bude úplně ze všeho nejlepší, na všechno se vy... prázdnit ..... Od té doby je mi skvěle - i ta sůl mi nějak líp chutná - je taková vesele křupavá :6: :15:
Upraveno: 15.5.2015 - 18:52, Háňa
HáňaDiskuze: Kulinářský » Sůl15.5.2015 - 14:26
Háňa » Freja
Nevím. Ale za našich mladých let se říkalo "dobrý prase všechno spase", tak asi ... :10:
Upraveno: 15.5.2015 - 14:26, Háňa
HáňaDiskuze: Kulinářský » Sůl15.5.2015 - 12:00
Háňa
Neprověřovala - a žije se mi tak celkem nerušeně. :44:
Ono jako zase ve skle nic tak špatně stravitelného není :5: - trocha písku, no bóže :31:
... ten už jsem z pískoviště užírala už jako dítě, a pořád jsem tady a je mi dobře :15: :32:
Upraveno: 15.5.2015 - 12:02, Háňa
HáňaDiskuze: Volný pokec » Nejdelší čtyři hodiny v životě....15.5.2015 - 11:57
Háňa » Mortina
Miluju tenhle humor :1:
HáňaDiskuze: Volný pokec » Nejdelší čtyři hodiny v životě....14.5.2015 - 19:55
Háňa » Mortina
Aha, takže kruhy. Díky za vysvětlení :1: Já mu koukala na oči, ne kolem nich, proto jsem nic zvláštního nezaregistrovala :1:
Tak ať je bráchovi brzy zase dobře :48:
Upraveno: 14.5.2015 - 19:56, Háňa
HáňaDiskuze: Volný pokec » Nejdelší čtyři hodiny v životě....14.5.2015 - 17:50
Háňa
Tak poděkujme nahoru :6: :44:

Jenom dotěrný dotaz ... jaké jsou mývalí oči ? Našla jsem si obrázky mývala, a přišlo mi, že má oči takové celkem normální :1:
HáňaDiskuze: Volný pokec » Dělat Zagorku10.5.2015 - 17:56
Háňa » Mortina
Tak jo, řeknu mu, ať se vyjádří. Ale teď je to neprůchodný - kouká na hokej :1:
HáňaDiskuze: Volný pokec » Dělat Zagorku10.5.2015 - 16:30
Háňa » Mortina
Myslíš, že je to nutné ? Dyk tady moje "vlny" skoro všichni znají :5:
HáňaDiskuze: Dotazy v poradně » Ohrožené přátelství10.5.2015 - 16:20
Háňa » Jani
Pro mě je podstatou vztahu vztah ... a přátele mám podobného ražení, takže to bude asi tím .... Pokud nějaký vztah mezi námi je, žijeme jeho okamžiky tak, jak zrovna přichází a nějaké definice a vyhodnocování nepotřebujeme :1:
Nikdy jsem žádný vztah na ničem nestavěla, vždycky se nějak sám narodil - takže není ani jak zjistit, z čeho přesně - co jeho zrod způsobilo. Ale myslím, že to není důležité - pro mě tedy ne.

Prostě se narodil, žije, ... jako všechno živé .... a třeba jednou zase umře, nikdo neví :4:
Upraveno: 10.5.2015 - 16:26, Háňa
HáňaDiskuze: Volný pokec » Náhodná, ty už si se zase smázla z najdise?7.5.2015 - 23:04
Háňa » Mortina
:10: :6: :44: ..... ty brďo, čumím jak umím - ty jsi poeta :6: :44:
Upraveno: 7.5.2015 - 23:05, Háňa
HáňaDiskuze: Volný pokec » Dělat Zagorku7.5.2015 - 23:02
Háňa
Přikláním se k názoru Freji, že Zagorka se dělá stejně jako vlny. : 44:
V naší rodině to používá víc Michal ... možná proto, že já častěji dělám tu Zagorku :5:
Upraveno: 10.5.2015 - 16:28, Háňa
HáňaDiskuze: K zamyšlení » Facebook in memoriam....7.5.2015 - 22:59
Háňa » Freja
Já zase nechci spálit - nesnáším vedro. To, ať si raději na mém sladkém masíčku pochutnají červíci :1:
Upraveno: 7.5.2015 - 23:00, Háňa
HáňaDiskuze: Dotazy v poradně » Ohrožené přátelství7.5.2015 - 22:53
Háňa
Myslím, že to nemusí mít vliv - záleží na kvalitě toho přátelství a založení těch lidí, jak už tady bylo psáno. Osobně mám několik přátel, se kterými jsem měla v minulosti i románek, ale na většinu z nich to žádný vliv nemělo. Spíš něco jako bonus, to bylo. Možná proto, že ani jeden z nás v sexu neviděl nějaké vyvrcholení něčeho, ale jen druh osobního kontaktu, dalo by se říct :4:
Upraveno: 7.5.2015 - 22:57, Háňa
HáňaDiskuze: Dotazy v poradně » Nevím, jestli jsem udělala správné rozhodnutí30.4.2015 - 2:30
Háňa » Jani
To už je jedno, jestli mlhavě nebo detailně. Hlavně z toho vyhoď ty pochybnosti :4:
HáňaDiskuze: Dotazy v poradně » Mám zůstat nebo odejít29.4.2015 - 13:12
Háňa
Otázka je, jestli chceš utéct od muže, z nějakých konkrétních důvodů, nebo od sebe.
Před sebou neutečeš, takže by to nebylo řešení, někam se stěhovat, spíš by to chtělo se sebou trochu pracovat.
Jedna věc mi zvedla obočí údivem - být jen s dětmi a se sebou. Jak samozřejmě předpokládáš, že si vezmeš do jedné tašky spoďáry a kosmetiku a do druhé děti. Co, když jim se líbí, kde jsou, dýchá se jim dobře a nikam se ze svého domova stěhovat nechtějí ? Co když on nechtějí být jen s tebou a se sebou ? Donutíš je násilím ?

Rozhodně bych to řádně uvážila, než někoho začnu rvát z jeho prostředí - a nebo odešla sama.
Upraveno: 29.4.2015 - 13:14, Háňa
HáňaDiskuze: Dotazy v poradně » Nevím, jestli jsem udělala správné rozhodnutí29.4.2015 - 13:04
Háňa » Alča
Psala jsi, že tam jít chce ... takže ona tím volí "menší zlo" ?
Není to zrovna nejlepší (to bydlení u partnera), tím myslíš vztah nebo technické soužití (malý byt, apod.) ?
Dokud budeš žít s přesvědčením, že to není snadné, najít hezký byteček, bude tomu tak.
Těš se na okamžik, kdy ho najdeš a představuj si detailně, co se bude dít - všechny podrobnosti - jak se stěhujete, věšíte záclony ... nepochybuj o tom a stane se :6:

Na co myslíš, tomu dáváš energii k uskutečnění - myšlenky mají velkou sílu :4:
Upraveno: 29.4.2015 - 13:05, Háňa
HáňaDiskuze: Dotazy v poradně » Nevím, jestli jsem udělala správné rozhodnutí27.4.2015 - 14:48
Háňa » Glimmer Man
Taky v tom nevidím tragédii, když dcera bude bydlet s otcem. Vždyť je to její táta, stejně jako ty jsi její máma. Pokud tam má lepší podmínky, je dobře, když se dokáže rozhodnout za nimi jít. :44: :1:
HáňaDiskuze: Srazy a výlety » Pastviny 26 - 27 - 28.6. 2001524.4.2015 - 21:58
Háňa
Jo, přijedeme. Máme už potvrzenou i dovolenou čtyři dny - už v pátek a ještě v pondělí, takže nebude žádný spěch. V kolik hodin v pátek už tam někdo bude ?
Upraveno: 24.4.2015 - 21:58, Háňa
HáňaDiskuze: Dotazy v poradně » Mým dlouholetým problémem jsou peníze24.4.2015 - 1:25
Háňa » Natálie
Myslím si prostě, že dokud budeš mít dojem nebo přesvědčení, že máš s penězi problém, budeš ho mít :1:
HáňaDiskuze: Dotazy v poradně » Mým dlouholetým problémem jsou peníze23.4.2015 - 13:00
Háňa
Myslím, že hlavní problém je tahle věta:
"Mým dlouholetým problémem jsou totiž peníze a jejich nedostatek."

Když se rozbije auto, přijde nedoplatek nebo cokoli, proč to vnímat jako "zase jsem o ně přišla ? "
Proč ne "Jsem ráda, že jsem vždycky, když se něco objevilo, zrovna na to peníze měla a mohla to zaplatit ? "
Upraveno: 23.4.2015 - 13:09, Háňa
HáňaDiskuze: Články v blogu » Osho Zen karta na každý den: 22. dubna 2015 - TRPĚLIVOST22.4.2015 - 13:50
Háňa » Budd2
Dneska s tebou souhlasím :4: :15:

Slovo trpělivost mě irituje už od dětství - nedává mi ten smysl, pro který je běžně používáno - že si v klidu jsem a vím, že všechno, co má přijít, přijde ve správný čas a nic negativního při tom necítím" .... prostě to slovo vnímám tak, že kdo je trpělivý, ten trpí - proto ho nepoužívám :1:
Upraveno: 22.4.2015 - 13:56, Háňa
HáňaDiskuze: Dotazy v poradně » Vhled do vztahu21.4.2015 - 19:02
Háňa
Dělám, co chci já, záměry druhé strany nepitvám. Pokud bych měla chut na jeho pokus o komunikaci reagovat, odpovědět, případně zkusít vztah navázat, udělala bych to. Pokud ne, neudělala bych to, at jsou jeho záměry jakékoli - jeho záměry jsou jeho věc, pro mě jsou podstatné moje zájmy :4:
Záleží na každém, jak moc ho láká navazovaní jednou přetrženého
Upraveno: 21.4.2015 - 19:06, Háňa
HáňaDiskuze: Dotazy v poradně » Vhled do vztahu21.4.2015 - 18:59
Háňa » Glimmer Man
:44:
HáňaDiskuze: Psychologie » Připadám si nějak odřízlá20.4.2015 - 2:00
Háňa » kristinka5
:10: to ti tak věřím :2: :4:
HáňaDiskuze: Dotazy v poradně » Mám pocit, že se mi chlapi vyhýbají19.4.2015 - 14:10
Háňa » Smazaný uživatel
To ne, to on je ta výjimka :6: - jinak bych si ho přece nevzala :4:
Nemám zapotřebí zlobit se s nějakým trubcem jen proto, že umí opravit ždímačku :10:
Upraveno: 19.4.2015 - 14:13, Háňa
HáňaDiskuze: Zdraví a nemoci » Biorytmy19.4.2015 - 12:08
Háňa
:10:
První dovolená u moře ...... následuje první dítě :10: ....... tady mě povyšují ... :10:

Dívala jsem se na to a řekla bych, že mi to moc neodpovídá. Ale nejsem si jista - fakt už si nepamatuji, jak jsem se cítíla v jaké datum. Co vím ale jistě, že jsem s ničím ještě nikdy v životě nebyla v minusu :5: - to je totální kravina :33:
Upraveno: 19.4.2015 - 12:11, Háňa
HáňaDiskuze: Srazy a výlety » Tlachání o srazu19.4.2015 - 2:51
Háňa » Mortina
Myslím si já :22: :22: :22: ... další nakažená :22: :10:
HáňaDiskuze: Srazy a výlety » Tlachání o srazu18.4.2015 - 13:54
Háňa
Tak jsem si to tam šla přečít ..... zase divadelní představení ... ach jo ...... :3:
Úplně nejvíc mi vyhovovalo, když jediným programen srazů bylo se sejít, společně požít a bez exhibicí jednotlivců dožadujících se potlesku, v klidu posouznít. :34:
Tak nevím ...
Upraveno: 18.4.2015 - 13:57, Háňa
HáňaDiskuze: Psychologie » Připadám si nějak odřízlá18.4.2015 - 2:06
Háňa » kristinka5
Smysl ? Že by až tak ? Tak MLUF, to mě zajímá :31:
HáňaDiskuze: Dotazy v poradně » Mám pocit, že se mi chlapi vyhýbají18.4.2015 - 2:01
Háňa
Buď ráda , Ivanko, alespoň máš klid :4: ... ona to s nimi většinou není žádná hitparáda, až na výjimky :4:
Upraveno: 18.4.2015 - 2:04, Háňa
HáňaDiskuze: K zamyšlení » Zemřel Stanislav Gross17.4.2015 - 13:29
Háňa » ila
Ty druhý těžko najde - do nikoho nevidíš a nevíš o něm všechno :4:

Nejnovější články

Osho Zen karta na každý den:
22. prosince 2022 - PROCITNUTÍ

22.12.2022

Osho Zen karta na každý den:
21. prosince 2022 - SEN

21.12.2022

Osho Zen karta na každý den:
20. prosince 2022 - SAMOTA

20.12.2022

Nejživější diskuze

Dnes: -
Včera: -