... prezentuj to své ...

spiritualita, prožitky, znalosti

Diskuze

Hlavní stránkaBoční panel

Diskuzní příspěvky uživatelky alky

(zobrazeno posledních 50 příspěvků)

alkyDiskuze: Články v blogu » Osho Zen karta na každý den: Karta pro dnešní a dalších 14 dní: DOVOLENÁ!!! :+)6.9.2015 - 13:55
alky
To mi připomíná, že už jsem nebyla u moře táááááááákhle , ale tááááááááááákhle dlouho , achjoooo :30: hned bych jela a klidně i s pedýlkou v plavkách :7:
Tak si to pěkně užívej, teda asi už užíváš a to je dobře, i za nás, zbylé tady suchozemce :34: :44:
alkyDiskuze: Články v blogu » Osho Zen karta na každý den: 27. dubna 2015 - NIC27.4.2015 - 22:40
alky
Je-li NIC bráno jako NULA - pak lze říci, že je to VŠECHNO, neb v nule je obsažen potenciál VŠEHO... :6:
alkyDiskuze: Články v blogu » Osho Zen karta na každý den: 2. dubna 2015 - ODPOUTÁNÍ5.4.2015 - 8:35
alky
Díky, jako bys to tahala pro mne, ty karty posledních dnů :11:
alkyDiskuze: Články v blogu » Osho Zen karta na každý den: 30. března 2015 - DOKONČENÍ31.3.2015 - 15:52
alky
Ano, to sedí, byla to karta přímo pro mne, skončeno jest, zdá se...
alkyDiskuze: Volný pokec » Chaos v kalendáři31.3.2015 - 14:42
alky
Takových Velikonoc a okolo nich různých vánic, bouřek, sluníček i dešťů atd... jsem už zažila, jéjej, jen se o tom nepřemýšlelo a nemudrovalo tolik - prostě se přijímalo, že tak se zkrátka děje :34: :37: :43: :46: :33: :6:
alkyDiskuze: Volný pokec » Chaos v kalendáři31.3.2015 - 14:38
alky » Harryeta
Haha, taky jsem četla kancelář, přestože v žádné nejsem :5:
alkyDiskuze: Dotazy v poradně » Šance na duchovní cestu19.12.2014 - 12:18
alky
Myslím, že nešlo o šanci na duchovní cestu, ale o jistou šanci na duchovní cestě, která byla zmeškána, ať z jakýchkoliv důvodů, což může být velký rozdíl. Otázka je v tom případě položena s pokorou, zda se toto "zmeškání" (neuchopení toho, co se uchopit "mělo") dá napravit :12: Samozřejmě dá, ovšem již ne tak, jako tehdy, neboť dnes je dnes a mohou zde být vždy nové šance :34:
alkyDiskuze: K zamyšlení » Věděli jste, že v USA existuje něco tak šíleného?20.2.2014 - 20:17
alky » Turandot
Děkuji, jsem ráda za Tvůj názor a že si rozumíme :34: Jedna věc je vědět a druhá podle toho žít, ale i proto jsme se narodili, abychom se kromě rozpomínání i dále učili a dozrávali kromě jiného i k širšímu chápání souvislostí :12: ahojky
alkyDiskuze: K zamyšlení » Věděli jste, že v USA existuje něco tak šíleného?15.2.2014 - 8:24
alky » Turandot
Zcela s Tebou souhlasím, díky za to, cos napsala. Je fakt, že se snažím vždy věci spíše popisovat či - lépe řečeno - s plným přijetím konstatovat daný stav té které záležitosti, ale také je pravda, že se občas přece jen neubráním emoční reakci, přestože chápu, že se to děje tak, jak se to děje... Zlobou, vztekem, hněvem nebo lítostí se ještě nikdy nic nevyřešilo, naopak - jsou to těžké energie, které všechno ještě potvrdí či zhorší. Soucítění na základě pochopení = uvědomění, je věc jiná. Jen je to zkrátka záležitost vývoje každého jedince, následně skupiny, národa atd., tj. celé planety (i obecně ve vesmíru)
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Vrozená moudrost těla13.2.2014 - 22:33
alky » Smazaný uživatel
:5: :6: :10: :33: :34: papapapa, Líbalko, nic neměň :2: :1: :11:
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Vrozená moudrost těla11.2.2014 - 23:19
alky » Smazaný uživatel
Je to tedy úžasné čtení, Líbalko, chtěla bych znát dobře své "innate" a vnímat se celistvě :34: Díky :1: :11: :48:
alkyDiskuze: Srazy a výlety » Divadelní představení Najdisácké...10.2.2014 - 10:51
alky
Ahojky, ráda bych šla, ráda, ale pravděpodobně 22.3. budu mít trochu jiné starosti, tak to nejspíš nepřijedu :20: . Brloh je myšlen onen nedaleko Č-Krumlova? Kdybych náhodou mohla..... :5:
alkyDiskuze: K zamyšlení » Zkontroluj si stáří svého mozku - SUPER!!!9.2.2014 - 23:02
alky
Tak to jsem nečekala, 37, jupííí :6: to by fakt šlo :1:
alkyDiskuze: Výklad karet » Osho Zen Tarot - karta na den 4. února 20144.2.2014 - 21:28
alky » Harryeta
A já tu kartu zase v posteli čtu :12: :44: :34:
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání4.2.2014 - 21:26
alky » Smazaný uživatel
Asi tak, pěkně napsáno :34:
A jinak - mám radost, jak jste se tu pěkně rozdebatili :44: tak je to super :11: :12: :48:
alkyDiskuze: Sportovní » Schumacher . Vyhraje?3.2.2014 - 9:58
alky » Player
To souhlasím, že Země je dočasným domovem pro duše, které se na ni vtělí, ale pořád nechápu to vlastnictví - "berou MI ho" a kdo "oni" berou? Jsme Jednota individualizovaná do jednotlivých střípků, které mají právo i odejít z inkarnace. Nevím, jak vnímáš princip zákona příčiny a následku, a co my víme, z jaké příčiny si přitáhl to, co se mu stalo. Nemyslím teď vybočení z dráhy a ani proč vybočil, protože pod tím vším je ta hlubší příčina. Ale to odbočuji z původního dotazu na vlastnění kohokoliv kýmkoliv... Ale ano, lze Ti porozumět, proč se cítíš okraden, jen přidávám tu svou otázku a svůj pohled... :34:
Upraveno: 3.2.2014 - 10:00, alky
alkyDiskuze: Sportovní » Schumacher . Vyhraje?2.2.2014 - 22:47
alky
Proč se cítíš okraden, copak jsi ho vlastnil? Jistě je to velká tragédie pro všechny jeho blízké i fanoušky, ale jen se ptám, proč jsi použil zrovna slovo "okraden"...
alkyDiskuze: Duchovní směry » Bytí v přítomnosti - pohled z druhé strany2.2.2014 - 20:20
alky
Žít v přítomnosti - ono je to zase jako se vším, že jo. Ale myslím, že by to mohlo znamenat, ne že se vykašleme na minulost a neřešíme budoucnost, ale že se umíme ponořit do okamžiku, který zrovínka prožíváme, ať už v tu chvíli děláme cokoliv. Třeba myjeme nádobí - nemám myčku, takže můžu se ponořit do toho, jak voní prostředek na mytí, jak teče voda a kouzlí lesklou čistotu, když vymývá z hrnce třeba tmavé šmouhy po nějakém jídle.... nebo když žehlím a ponořím se do toho pohybu, laskám prádlo rukou, jak je uhlazuji ještě před žehličkou... a zase to voní... nebo jdu po lese... a čichám, přivírám oči a slyším větřík, zapraskání větvičky, tiché kroky kamarádky, která jde se mnou. No a takhle si bývám tady a teď, v té které chvíli, ať už dělám to či ono :34: :48: :11:
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání1.2.2014 - 17:12
alky » Pithecanthropus erectus
OK :11: :34: :12: :34: :48:
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání1.2.2014 - 15:40
alky » Pithecanthropus erectus
... jak řekl moudrý rabín na smrtelné posteli - "A všechno je jinak"... :34:
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání1.2.2014 - 13:51
alky » šamanka.Janka
Já to vnímám jinak, ale to nevadí :11:
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání1.2.2014 - 13:50
alky » Tulinka
:34: :34: :34:
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání31.1.2014 - 14:34
alky » Freja
Příštěěěě :25: nebo ji založ, já teď musím běžet, pak se podívám a možná připojím :7: papa, vypínám :48:
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání31.1.2014 - 14:33
alky » Glimmer Man
Tohle je spíš pro lidi - jak se to říká - materialistického světonázoru, inu synu... Heleď a na reinkarnace věříš, že by na nich mohlo něco být? Nebo žijeme jen jednou a vše je výplod mysli? Otázka to teda je... teda, momentálně a už dlouho to mám jinak, ale chápu i toto pojetí :34: Byly doby, kdy jsem se na totéž ptala sama sebe tisíckrát... a hledala a hledala, až začaly přicházet odpovědi, nejdřív zlehka, hodně vnitřně, protože v okolí toho tenkrát moc nebylo.. A jsem ráda, že jsem našla... (našli našli, moji rádcovééé)a nejkrásnější zjištění je, že Bůh má skutečně rád humor, protože jej vymyslel, není totiž kdo jiný, kdo by - nejen humor - vymyslel... co když sám Bůh je Všemyšlenka a my jsme jeho děti, stvořené myšlenkou, kterou pak vyslovil - a na počátku bylo Slovo... :34: Takhle se dá filosofovat dlouze, ale nejdůležitější je, když toho zvnějšku má člověk už moc, ba dost, sednout si sám se sebou a .... a to už je na každém z nás :34:
alkyDiskuze: Numerologie » Jak věříte numerologii?31.1.2014 - 14:24
alky » Freja
A je to :44: :7: :12:
alkyDiskuze: Numerologie » Jak věříte numerologii?31.1.2014 - 14:06
alky » Freja
Jenže některé numerologie dvojku řeší a jiné ale 11 nechtějí sčítat, a teď "babo raď" (to je obecné oslovení, Frejo, ne Tebe :5: )
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání31.1.2014 - 14:03
alky
K plánu duše - tak já to vnímám tak, že duše, pokud to není úplně první inkarnace, jde do dalších inkarnaci s "balíčkem z minula", dalo by se říct - a to je to určující, proč se rodí, kam se rodí, komu se rodí... dá se to nazvat plánem, ale asi tak, řekněme "rámcovým", řekněme, že duše jaksi i "počítá" s tím, že okolnosti se mohou měnit, a to i dramaticky, ale i to je v tom "rámci" té které duše. A záleží hodně na tom, jak si během jednotlivých inkarnací vypěstujeme třeba svoji pevnou vůli či jiné vlastnosti, jak se rozhodujeme atd. Bývá to většinou ovšem vysoké procento, že že se chováme "předpovídaně", protože měnit se směrem k poznání, a tím zvyšovat možnost radikální transformace, bývá pro naše ego, které nás v životě provází, něco ohrožujícího, a proto nabízí a láká do různých odboček... Ale to už by bylo na jinou debatu :34:
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání31.1.2014 - 13:53
alky » šamanka.Janka
To nejsme ve sporu, jde spíš o princip, zda se stále cítíme oddělení "od Boha" a podle toho používáme pojmosloví. Nechápej to prosím tak, že se o něco přu, každý to má tak, jak mu to právě odpovídá :34:
alkyDiskuze: Numerologie » Jak věříte numerologii?31.1.2014 - 12:44
alky
No, numerologii jsem taky hodně baštila a i ta kniha od Dana Milmanna mě zaujala, stejně jako astrologie aj. vědy, jenže jsem zjistila, že to má i své záludnosti... Totiž, že se na to někteří lidi upnou tak, že jim to řídí celý život, každý den a oni vlastně žijou se strachem, co zase bude... nebo nebude... A tvoří svůj život tím pádem velmi omezeně.
Jsou ovšem velmi světlé výjimky, jako třeba Nuna :6: - Romanko, Ty si teda umíš moc krásně tvořit, mám Tě ráda :1: A Mitejku taky, pěkně to píšeš, vílečko, jen bych tomu nedávala tolik váhy, vždyť jsi krásná nespoutaná Vodnářka :4: :6: :34:
Nojo, věřme si čemu chceme, jen se přitom nebojme, asi tak to mám ... :12: :17:
alkyDiskuze: K zamyšlení » Věděli jste, že v USA existuje něco tak šíleného?31.1.2014 - 10:23
alky » Mortina
Pro mnohé lidi to stále je "země zaslíbená" a nechtějí slyšet ani vidět holou skutečnost, ono se to taky z televize a našich novin nedozví, jaké jiné sviňárny po světě i doma páchají, jak své vojáky živí drogami a propagandou a podprahovou manipulací, aby zabíjeli bez pocitu viny ... Zabíjet jakékoliv děti, vlastně jakoukoliv lidskou bytost třeba jen z "legrace" nebo jiných pohnutek, no...
V jistém smyslu je každá země zaslíbená a všude žijí i nádherní lidé, jenže zásadní je, co tam převažuje. Tuhle jsem viděla nějaký americký film z 60.let - drogy, bezdomovci, děvky, beznaděj, vraždy... ani jsem se nedodívala, brr - to jako by měl být vzor už tehdy (nebo kdykoli jindy) pro svět? Aby nebyla mýlka, nehájím tím tu druhou půlku světa kolem Sojuzu, jen bych někdy v tomhle světě ráda viděla uplatnění principu - Padni, komu padni...
alkyDiskuze: K zamyšlení » Věděli jste, že v USA existuje něco tak šíleného?31.1.2014 - 9:58
alky » Mortina
Však to nebyl soud, co jsem psala....
Ta země toho vaří pod pokličkou mnohem víc, tohle je jen kousíček, i když teda na to není slov... ukázali, jak se dá pěkně obejít a obhájit snad naprosto všechno svinstvo,... otočit dítě v děloze!!! No úplně se mi udělalo špatně, roztlouklo srdce ...to není popsatelné... Ale co se divíme, na čem to tam vzniklo, vždyť už jen co udělali původním indiánům... atd. a končit to může Vietnamem nebo Afghanistánem, Sýrií a taky jejich chováním k vlastním "vysloužilcům" - veteránům...
alkyDiskuze: K zamyšlení » Věděli jste, že v USA existuje něco tak šíleného?31.1.2014 - 9:23
alky » Neferlin
Díky, já nejsem "horlitelka proti potratům" a chápu, že to není lehké a že se lidi rozhodují tak, jak nejlépe umí, i když v případě vraždy to zní přinejmenším podivně, ale je to tak (i vrah si může myslet, že dělá správně, stejně tak třeba ten potratář)... jen píšu, co se odehrává na základě něčeho, co nás a naše rozhodování přesahuje - a k tomu rozhodování máme svobodnou vůli každý z nás, jen si neseme následky, ať už ty dobré nebo horší. Taky nás hodně může mýlit, že ty následky můžou přijít až "příště" :34:
Upraveno: 31.1.2014 - 9:41, alky
alkyDiskuze: K zamyšlení » Věděli jste, že v USA existuje něco tak šíleného?31.1.2014 - 9:17
alky » Miki
Miki, s tím Tibetem je to úžasné, dítě dostane šanci, protože se narodí .... :12: i když to teda zní tvrdě
Upraveno: 31.1.2014 - 9:25, alky
alkyDiskuze: K zamyšlení » Věděli jste, že v USA existuje něco tak šíleného?31.1.2014 - 9:14
alky » Mortina
Víš, ono je jedno, co my za co považujeme, vesmírné zákony prostě působí, ať chceme nebo ne.. Já už jsem to za tu spoustu let všeho, co prožívám a co se dozvídám, prostě přijala. Ale samozřejmě také respektuji rozhodnutí každého, ať si každý myslí a dělá, jak to v sobě má ale to na tom nic nemění... I ten inkubátor není "náhoda"...
alkyDiskuze: K zamyšlení » Věděli jste, že v USA existuje něco tak šíleného?31.1.2014 - 9:06
alky » Háňa
Samozřejmě, že se v lidském světě nic neděje náhodou, ani ten umělý potrat a ta duše do toho jde i s tímto rizikem, je si ho vědoma a také toho, že nic není stoprocentní a nemusí to tedy nastat. Ale to nic nemění na tom, že je to vražda a lidé, kteří se toho účastní jakýmkoliv podílem, na sebe berou (většinou naprosto nevědomě) i vše, co s tím souvisí = zákon příčiny a následku - to není náhoda, rozumíme si? Zákon působí neosobně pro všechny, ať chceme či nechceme, podle toho, co děláme, ba i jak myslíme, neboť i myšlenka tvoří a vše je "zaznamenáno"... :11:
Upraveno: 31.1.2014 - 9:24, alky
alkyDiskuze: K zamyšlení » Věděli jste, že v USA existuje něco tak šíleného?30.1.2014 - 20:32
alky » Player
Žádné početí není náhodné, ani to, kdy se má narodit postižené či vážně nemocné dítě. Vždyť kdo ví, třeba přišlo naučit své rodiče a taky okolí bezpodmínečné lásce, anebo si přišlo takto odčinit cosi z minula .. a potratem jim v tom zabráníme a ještě si sami, včetně doktora-potratáře, vytvoříme příčinu následků (dřív nazýváno karma) do příště.... zákon příčiny a následků platí stále, ba navíc v této době i rychleji.
Upraveno: 30.1.2014 - 20:34, alky
alkyDiskuze: K zamyšlení » Věděli jste, že v USA existuje něco tak šíleného?30.1.2014 - 20:25
alky » Mortina
Ať si říká, kdo chce, co chce, od okamžiku početí je přítomna duše, pro níž se začne vytvářet tělíčko.. VŽDY je to vražda...
Upraveno: 30.1.2014 - 20:26, alky
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání30.1.2014 - 20:17
alky » Tulinka
"Všetko je na Bohu" - jenže dnes je doba, kdy díky transformaci už daleko více můžeme začít chápat všecko, včetně Boha, úplně jinak - vymaňovat se z duality, neoddělovat se od Boha, vnímat více a více, kdo jsme - už jsem to někde psala, co mi přišlo před léty skrze srdíčko - Jsme střípky Boží v šaty těla odění :12: :34: :24: a On si skrze nás prožívá vše, úplně vše a dal nám k tomu svobodnou vůli. I proto to vypadá tak, jak to dnes vypadá a je zase na nás, zda a jak to zvládneme :11: A je tu spousta pomocníků a pomoci Boží - ve smyslu nabídky a ve smyslu "Boží pojistky" :48:
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání30.1.2014 - 20:09
alky » Smazaný uživatel
Děkuji :34:
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání30.1.2014 - 15:47
alky » Smazaný uživatel
Podle mne je to vždycky rozhodnutí duše, protože pokud nenastal náš skutečně "konečný čas odchodu", máme i v tomto svobodnou vůli. Můj duchovní průvodce k tomu říká, že třeba dítě se vrátí pod dojmem vzpomínky na koloběžku nebo mičudu, které si ještě dost neužilo, ať se to zdá jakkoliv legrační a asi i neuvěřitelné. Ale pokud nezemřeme už tedy definitivně(plamínek svíčky našeho života ještě nedohořel), stále jsme tam"" i se svou vůlí a zbytečkem ega (které nám pak pomohou třeba o tom vyprávět..), ještě nejsme "za řekou", po jejímž překročení už není návratu, to se pak už vrátíme Domů a staneme se součástí Boha, dokud nepřijde čas našeho dalšího vtělení.... :11: :12: :49: :34:
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání30.1.2014 - 15:39
alky » Smazaný uživatel
I mně , i mně bylo zvláštně, Libuško :48:
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » Výpověď o životě a umírání30.1.2014 - 9:02
alky » Tulinka
Prožila sis hodně brzy zkušenost s NDE neboli blízkosti klinické smrti. Je to pravděpodobně zkušenost, která Ti pomáhá nebát se nějak moc smrti (asi i proto ta přítomnost u umírajících v rodině) a nejspíš se Ti ještě v životě zúročí... přijde mi, že tam někde v této oblasti bys mohla najít svoje sebeurčení, ale samozřejmě je to jen na Tobě. Ale to poznáš, až a jestli přijde čas :34: :12:
alkyDiskuze: Astrologie » Sobota, 25.1.2014 - MARUŠKA A DVANÁCT MĚSÍČKŮ25.1.2014 - 19:55
alky
Díky, jsem hlídací babička, tak pauzíruju, ale moc zdravím :27:
alkyDiskuze: Mezi nebem a zemí » David Icke17.1.2014 - 19:33
alky
Ráda si ho poslechnu, už jsem od něj cosi poslouchala, dost dobrý a racionální, díky, Mitejko :44:
alkyDiskuze: Čtenářský » Liecebný kód16.1.2014 - 21:05
alky
Před časem šlo toto video, poslechni si, Mitejko:

http://youtu.be/Il4-yvFdGZs

(dost souzním s jeho názorem, víc než s názorem paní) :34:
alkyDiskuze: Akce v kalendáři » O bolesti a nemoci a jak si od nich pomoci: Ing. Miroslav Hrabica8.1.2014 - 9:49
alky
U nás byl pan Hrabica vloni, nelituji, že jsem na jeho přednášku šla, myslím, že je to dobrý léčitel a jeho knihy mi svého času dost pomohly. Doporučuji :11: :44:
alkyDiskuze: Volný pokec » Uvítání...6.1.2014 - 23:40
alky
Ahoj, díky fíky pupíky, že tu můžu být :34: :6: smajlíky super, to se vyřádíme :44: :17: :33: :26:

Nejnovější články

Osho Zen karta na každý den:
22. prosince 2022 - PROCITNUTÍ

22.12.2022

Osho Zen karta na každý den:
21. prosince 2022 - SEN

21.12.2022

Osho Zen karta na každý den:
20. prosince 2022 - SAMOTA

20.12.2022

Nejživější diskuze

Dnes: -
Včera: -