... prezentuj to své ...

spiritualita, prožitky, znalosti

Diskuze

Hlavní stránkaBoční panel

Diskuzní příspěvky uživatelky catibones

(zobrazeno posledních 50 příspěvků)

catibonesDiskuze: Vtípkovací » Humor je koření života19.7.2014 - 15:56
catibones » Freja
To je vlastní překlad,nebo se na to někam chodí?? :6:
catibonesDiskuze: Volný pokec » Tak tu máme zase pátek třináctýho13.6.2014 - 11:17
catibones
Díky za připomínku,budu slavit :15:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Dobrovolná skromnost9.6.2014 - 23:49
catibones » Glimmer Man
Na tohle musím reagovat.Nejsem v žádném případě vegetarián,jen nevím proč mám vždycky pocit,že když se probírá téma"proč se chovat slušně ke zvířatům",ozývají se hlasy..."když přestanu jíst maso" a blablabla :22: Člověk přece je všežravec a tím,že takto reaguje mi připadá,že sám před sebou nemá čisté svědomí :3: To je můj osobní dojem.Mám za sebou jakousi"kariéru"v zemědělství,takže mi nikdo nemusí říkat,že jsem viděla nějaké hlouposti v TV.Jinak to vypadá,když se na vesnici porazí prase nebo kráva a vše se zužitkuje nebo se v zájmu globalizace převáží hladoví a žízniví živí tvorové kolem dokola v zájmu"jen ať máme na pultech z čeho vybírat :14:
Možná jsem demagog,nevím-ale příklad:máme panelák o 10 patrech,na každém patře 4 partaje.V každé partaji minimálně 2 pracující lidi takovým způsobem,že si každý může dovolit mít a ufinancovat provoz osobního auta např AUDI nebo BMW.Fakt je nutné a správné aby ho každý měl,když na to má ač to nepotřebuje?A nehledejte za tím prosím závist.Samo,lidé kteří pracují ve výrobnách aut,na vrtných plošinách,na ropných tankerech,v rafineriích,na pumpách,v autoservisech,pneuservisech,STK,autoškolách,myčkách a jánevím kdeještě :20: by přišli o práci.Jenže by taky mohli dělat třeba něco jiného.Možná roztáčet vrtule větrných elektráren,když by zrovna nefoukalo.I když přiznám se,po tom elaborátu už si dělám trochu srandu.
To byl jen malý příklad že mi nejde jen o boj proti masožravcům a tuším,že UNO má na mysli něco podobného,ne? :49:
Omlouvám se všem,kdo při čtení usnuli :6:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Dobrovolná skromnost7.6.2014 - 11:57
catibones
Máš na mysli skromnost jako ve smyslu omezit svoji spotřebu na nějakou úroveň a z přebytku někoho nebo něco sponzorovat?
Mě totiž trápí něco podobného ale spíš ve smyslu omezit ničení přírody a planety vůbec,mrhání zdroji energie,likvidace pralesů,moře a chování k živým tvorům skrze přemrštěnou spotřebu.
Dodnes jsem třeba nepochopila argumenty odpůrců větrných elektráren.Soláry budiž,zabírají třeba ornou půdu ale vrtule :30:
V naší fabrice se vyrábí díly na pekelně drahá auta.Každodenně se expeduje o 106 a vážně mi není jasné kdo všechno v tom jezdí. :22:Češi teda moc ne.
Jinak taky jsem zastáncem vlaků,zeleniny a jednoho auta v rodině :2:
catibonesDiskuze: Astrologie » Zvěrokruh s humorem7.6.2014 - 10:44
catibones
Taky jsem se dosti nasmála :6:
Hlavně ti Blíženci,ti jedou fest :10: :44:
catibonesDiskuze: Vtípkovací » UPŘÍMNÝ HOROSKOP - já jsem se teda v tom poznal25.3.2014 - 20:01
catibones
Krucišpagát,tak už se to provalilo! :22: :14:
Naštěstí jenom tady :44:
catibonesDiskuze: Zvířecí » Kočka24.3.2014 - 20:51
catibones » Renata9871
Nějaké nové zprávy? :34:
catibonesDiskuze: Volný pokec » Ahoj najdisáčci24.3.2014 - 15:50
catibones
:44: :46:
catibonesDiskuze: Zvířecí » Pomóc - jak dostat do kočky prášky ???24.3.2014 - 15:26
catibones » Renata9871
Taky mám jeden dobrý případ:když jsem se jako dvacetiletá měšťanda nastěhovala na vesnici,pořídili jsme si do baráčku slepice.Po čase jedna z nich začala kulhat.Sousedé hodontili její stav jako vážný.Vzala jsem tedy milou slepici do cestovní kabely a vyrazila na veterinu.Pan doktor slepičku prohlédl,pak si prohlédl mně a pravil:"mladá paní,máte doma papiňák??!" :6: :6:
catibonesDiskuze: Rodina » Zvěrokruh a výchova20.3.2014 - 12:21
catibones » Smazaný uživatel
:6: tak to je úplná věda.U nás je to právě jednoduché.1/2 familie jsou Kozorozi,druhá 1/2 jsou Štíři a mezi nimi plave jedna Ryba :6: Mě právě hrozně baví pozorovat co mají společného a co ne :32:
Svoji otázku jsem spíš myslela tak,že některé děti jsou už od mala pomalejší,nebo spíš pečlivější,nebo neposedné,nebo paličaté.No,však to znáte.A některé věci je přeci lepší nelámat přes koleno,pokud rodič ví,že ten človíček na některé věci nemá ty nejlepší předpoklady.
Dnes se spousta problémů ve škole připisuje dyslexii atd.
Samořejmě vedení ke slušnému chování ze základ,jenže výchova v dnešní době je složitější než dříve.Není toto trochu pomoc?Jak dětem lépe porozumět? :31:
catibonesDiskuze: Zvířecí » Kočka20.3.2014 - 12:04
catibones
Jsem taky "kočkař"a mám kocoura z útulku.Nějak na něm vděčnost nepozoruju ale to mi vůbec neva,neb kočky jsou fajn i tak. :1:
Přeju ti hodně pěkných chvil s přírůstkem.Je to moc fajn,co jsi pro něj udělala :44: :48:
catibonesDiskuze: Filmový » Slunce, seno....19.3.2014 - 10:02
catibones
Takové filmy už moc nesleduju,spíš si je pustím v telce k jiné činnosti a zasměju se místy jen kameňákům,nebo z nostalgie ke starým hercům.
Na druhou stranu Kameňáky jako filmy nemůžu.Je to takový instantní koncentrát národního humoru.
Příznivce takových filmů vůbec nijak neodsuzuju,každý přece máme ten senzor pro humor nějaký jiný :1:
catibonesDiskuze: Počítačový » Nové PC19.3.2014 - 8:49
catibones
Pokud nehledíš na cenu,řekla bych že HP :1:
catibonesDiskuze: Helpdesk + O Webu » Novinka - Poradna3.3.2014 - 12:30
catibones
Kurec,to sou fak dost dobrý stránky :6: :44:
catibonesDiskuze: Volný pokec » Vegetariánské dilema2.3.2014 - 19:54
catibones » Mortina
Pro mně osobně je zvíře to,co může cítit strach,bolest :8:

No a jestli mě bude chtít někdo přesvědčit že obilí má taky city- :30: ..třeba v duchu výroku ze známého filmu..."tu vašu sem taky neviděl a věřím,že ju máte" :10: ...tak asi padnu :22:

Prostě si myslím,že kytky si nic nemyslí,ale takhle jednoduché to asi nebude :33:
catibonesDiskuze: Hudební » Cate Bush-máte ji rádi,jako já? :-)31.1.2014 - 17:51
catibones
Přiznám,že ji moc neznám ale všechny odkazy jsou moc pěkné.
Moje oblíbená je tahle

http://www.youtube.com/watch?v=IRHA9W-zExQ&a=GxdCwVVULXdiDpzHW6GtZKLar9vg_uWI

..s Donaldem :44:
catibonesDiskuze: Hudební » Není úžasná? Co lze tak maličkými prstíky zahrát..26.1.2014 - 18:02
catibones » Háňa
.... :6: ....stará megera :35: a kousek vedle je diskuze žena je bohyně :22: koukám,sebekritika ti nechybí :11:

Na co jiného by měl zasloužilý občan v pokročilém věku mít nárok než na chvíli toho svatého klidu :44:
catibonesDiskuze: Hudební » Není úžasná? Co lze tak maličkými prstíky zahrát..26.1.2014 - 17:43
catibones » Háňa
:6: to teda jo,mít něco takového doma= :33:
I když,nezvykne si člověk na to časem?
Pokud se takové chování dá nazvat úchylkou od průměru,může to působit rodičum i nějakou radost a rozdíl od úchylky třeba na druhou stranu.....není tu smajlík na invalidním vozíku,tak to musím vypsat :30:
catibonesDiskuze: Zdraví a nemoci » Vypadávání vlasů26.1.2014 - 15:40
catibones » ila
Zkus něco jiného :2: budeš mít svaly! :6:

http://www.lokaltv.sk/pistoviny-3-pangamin-torta/325/29

:33:
catibonesDiskuze: Zdraví a nemoci » Vypadávání vlasů26.1.2014 - 15:34
catibones » Player
Když zabije v přírodě silnější slabšího,asi je to správně je to zákon přírody.
Ale převážet hromadu živých tvorů naštosovaných v kamionech v létě v zimě a pak s nimi zacházet jak s věcmi na jatkách-všichni víme-jak :21: :21: :21: :21: ,v tom snad neváháš"zda je smrt zlo či nikoli"? :19:
i když máš pravdu,tak úplně to sem nepatří :22: nemohla jsem si pomoct
Upraveno: 26.1.2014 - 15:38, catibones
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží25.1.2014 - 23:13
catibones » 10_GOTO_10
....a budeš mít i ty zahnutý zuby nahoru?? :6:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Citáty25.1.2014 - 23:10
catibones
Kdo je moudrý?Kdo se u každého něčemu přiučí. :23:
Kdo je silný?Kdo se umí ovládat. :12:
Kdo je bohatý?Kdo je spokojen se svým osudem. :18:

(Talmud)
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží25.1.2014 - 22:03
catibones » marhon
Igen,Herr Major :6: :42:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží25.1.2014 - 22:02
catibones » Mitea - Timea
Hmm,myslím,že mi to dobře vysvětlila"bubobubo".
Já tu jejich pohnutku sice neocením ale teď už je lépe chápu.

Proto bych se taky nedivila,jak píšeš ty"ak sa necítim dobre,nepoviem predsa,ze áno..."-že bys řekla ano.
Některým lidem je milejší nezarmoutit předem,když už tak zadem a doufají,že to třeba bude lepší.

Já to mám spíš jako ty,souhlasím s tebou.Jen jsem potřebovala aby mi tady více lidí vysvětlilo,proč to mají přesně opačně.

Jsem totiž pesimista jak Brno a doufání nemám ve své sbírce pojmů :4:
:48:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží25.1.2014 - 21:40
catibones » marhon
:6: :44: no eště že tak!
A čepici kšiltem dozadu můžu? :31: :15:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží25.1.2014 - 20:09
catibones » marhon
Jo,už rozumím.
Já káča si myslela,že když se mě někdo zeptá na něco konkrétního,chce slyšet můj názor,který jeho pravdu potvrdí nebo vyvrátí.
Myslela jsem že od toho jsou nejlepší kamarádi.A máš recht,nejedná se o pravdu objektivní ale o názor.Subjektivní.
Asi půjdu ještě popřemýšlet :11:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží25.1.2014 - 20:03
catibones » Mortina
Celou tuhle diskuzi jsem začala s dotazem na použití milosrdné lži.
Vůbec v ní nešlo o vybalování,vnucování,přesvědčování.
Šlo o to,že když se např.zeptáš mati:"mami jak se ti daří,co zdraví"?
A odpověď zní:"ále,jó"-jestli je to správně,jestli je to dobře,jestli vás to nechá v klidu. :30:
Mě totiž ne a nevím jestli to nemám jít raději rozchodit na mráz :33:
Možná,že jsem blbá a moc to řeším,protože ještě smutním po taťkovi.
Na druhou stranu nevím,zda je dobře,že se rodiče nesvěří dospělým dětem,že se něco děje a že se mají připravit na nejhorší :30: Jestli to taky není z jejich strany jen milosrdná lež,která nic nepomůže,když pravda udeří :8:

Vůbec jsem neměla na mysli lži typu:miluje mně kamarád mé nejlepší kamarádky,to opravdu ne.
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží25.1.2014 - 19:22
catibones » Mitea - Timea
Taky mám ten dojem,že z milosrdné lži člověk nemá výčitky :11:
Že ty to umíš tak pěkně vysvětlit :44:
Původně jsem nechtěla rozebírat tu lež zlou,zištnou,.. :14: ale když už...
Každý ji používá a zdůvodňuje dle svého :13:
Jen mi tak připadá,že lhaní zjednodušuje život a umožňuje žít"bez pravidel"a díky tomu-což je jen subjektivní názor-upadá společnost a třeba i výchova dětí...že ono se to vždycky nějak obkecá....
Mě osobně teda baví bojovat se svým horším"já",abych pak nemusela lhát. :47:
"kozírohy"prej mají sklony k dodržování zákonů,takže mi to nedá ani tolik práce.
Na druhou stranu chápu,že někteří se bez ní neobejdou :45:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží25.1.2014 - 19:11
catibones » Mortina
:6: :10: Asi máš pravdu.K upřímnosti je třeba jen dost odvahy.
Takt je věda,někdo se naučí dřív a někdo je"věčný student" :31:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží25.1.2014 - 19:04
catibones » marhon
Jo,trošičku jinde už jsi :1:
Měla jsem totiž na mysli pouze případ,že se někdo přímo zeptá na něco háklivého.Buď úmyslně nebo náhodou.
Přesvedčování bych protentokrát nechala stranou. :11:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží25.1.2014 - 0:22
catibones » marhon
Jednodušší to určitě je.Jenže já jsem měla na mysli spíš případ přímé konfrontace.
Nebo taky jestli se rozlšuje rodina a cizí.
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží25.1.2014 - 0:19
catibones » Háňa
S tou nevymáchaností jsi mě dostala :5:
Balancuju :21: i když s věkem se to snad zlepšuje.Teda doufám :11:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží25.1.2014 - 0:17
catibones » Kiára
Musela???
Tak to je fujky :33:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží25.1.2014 - 0:14
catibones » šamanka.Janka
No možná jsem nechtěla tak psát o pravdě,která je jak známo relativní.Spíš teda o upřímnosti,o vlastním názoru,který samozřejmě nemusí být objektivně pravda,přesto může tazateli objasnit situaci :44:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží25.1.2014 - 0:11
catibones » movvin
Psáno to samozřejmě není nikde,a"hlásit"-to je snad trošku ironie,že jo?.... :22: spíš jsem se ptala,jak to má doma kdo zařízeno.Zda se svěřují-nemyslím vyzvídají,zda se podporují-nemyslím tím lžou si do kapsy.
Řídím se heslem kdo je připraven,není překvapen a proto jsem teď hledala pomoc,tady mezi snad přáteli,po tom co se stalo v naší rodině.Samozřejmě,jsou na světě autonehody,úrazy...
Myslím,že to píše Medvídka výše,tak je to fajn,tak by se mito líbilo :44:
No a milosrdná lež je snad termín pro uvedení člověka v omyl z nezištných důvodů,což zaslouží asi více pochopení,než lež s cílem někoho poškodit,nebo sobě polepšit.
Nebo ty nevnímáš tohle jako rozdíl? :30:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží25.1.2014 - 0:00
catibones » Smazaný uživatel
Myslím,že je bláhové,říkat někomu,že nezemře.Tomu snad může věřit jen malé dítě.
Mám takový dojem,že větě"to bude dobrý"je naděje i pravda.

Já osobně si myslím,že jsme jen pokusný materiál pro vědecký výzkum,akorát nám to zapomněli říct :9: a pokud tu lékařskou péči náhodou přežijeme,je to vlastně úspěch konkrétního člověka a může děkovat jen předkům za dobré geny.
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží24.1.2014 - 23:54
catibones » Smazaný uživatel
Proto jsem položila tu otázku právě teď.Nedávno jsem přišla o tatínka,za takových nejasných okolností a doktoři dodnes nejsou schopni podat nám nějaké srozumitelné závěry.Měla jsem s taťkou hodně dobrý vztah,tím pádem jsem věděla dost o tom,jak je na tom zdravotně,i když taky asi ne úplně všechno.Jenže jaksi jsem se po kozorožím způsobu mohla připravit na to že brzy může odejít.Často mi říkal jak už ho život nebaví a že chce odejít-to mi pomohlo překonat tu situaci a sestru,která to tak zle nesla,přesto,že se tak často nestýkali,jsem mohla lépe uklidnit a utěšit,že se vlastně stalo to co taťka už dlouho chtěl.
Proto jsem se ptala jestli byste chtěli vědět jak na tom rodiče jsou.Díky tomu,že jsem věděla,navštěvovala jsem taťku často a teď jsem ráda,že jsem stihla si ho užít.
Nevím,proč na to děcka přicházejí tak pozdě..jak jim budou rodiče chybět. :8:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Když už jsme u těch lží24.1.2014 - 23:34
catibones » Freja
Já osobně mám raději pravdu.Aspoň pak vím jak se zařídit.
Není moc horších věcí,co se týče ega,než se dozvědět na dámském WC,v poloze tureckého sedu na míse :6: ,fakta o sobě v podání kolegyň :22:

Od kamarádky bych se snažila vyzvědět,zda je ve vztahu spokojená.To je právě ten případ,jak jsem psala-neříkat pravdu někomu,kdo o to nestojí.
Ovšem kdyby se zeptala-asi bych odpověděla. :30:
catibonesDiskuze: Rodina » Jak nepoorat...23.1.2014 - 12:47
catibones » Mihule
Mi před Vánoci náhle zemřel taťka,takže mám smrt v rodině ještě v sakra živé paměti a taky mám mladší sestru kterou to vzalo.Taky jsem jí musela trochu pomoct.
(....proto jsem taky ráda,že už jsou najdisáci konečne tady,i když trochu v jiné podobě, :25: )

Ptáš se dobrý pro koho??No přece pro toho kdo se neumí bránit,což je dle mého ta malá.
Ne že by to dospělého nebolelo ale má páky na to jak se s tím vyrovnat ale těm dětem by se to snad mělo nějak ulehčit,ne? :12: Nemyslím tím zametání pod koberec.
catibonesDiskuze: Rodina » Jak nepoorat...23.1.2014 - 12:23
catibones
Se Štíry komunikuji s největší opatrností :31: a kór když nejsou ve formě :30:
Ale kdybych byla na tvém místě a chtěla pomoct,řekla bych jí"nenič toho kdo tu zůstal".
Pak by záleželo na tom,zda by mi dovolila říct něco víc. :22:
Snad na něco přijdeš,co bude mít opravdu smysl :49:
catibonesDiskuze: Volný pokec » Útěky z domova.18.1.2014 - 23:35
catibones » Smazaný uživatel
Moje dcera se mě před časem několikrát důrazně ptala proč ji nevyhodím z bytu :14:
Že by taky ráda přespávala s ostatními vyhozenými vrstevníky v jednom bytě :19:
Měla jsem co dělat abych to neřekla a vydržela jsem :11:
Dcera už je dospělá a jsem ráda,že se té společnosti vyhnula.
Myslím,že pro teenagery tam nebývá moc bezpečno :9:

Někdy se totiž už nemusí vrátit :20:
Upraveno: 18.1.2014 - 23:36, catibones
catibonesDiskuze: Hudební » Vážná hudba18.1.2014 - 22:15
catibones
Milovníci baroka,co říkáte na tohle??

http://www.youtube.com/watch?v=-zIJ7xEqyEg

http://www.youtube.com/watch?v=jpKIvyy6jg8

http://www.youtube.com/watch?v=lXpeV21w6Bc

http://www.youtube.com/watch?v=EhoXnMqPKN0

:47: :49:
catibonesDiskuze: Hudební » Vážná hudba18.1.2014 - 22:04
catibones » Pan Pavouk
ohohó :44: dobrý :1:
dík za odkaz
catibonesDiskuze: Hudební » Vážná hudba18.1.2014 - 21:15
catibones » raduza.s
Co verze na varhany?Znáš? :31:
catibonesDiskuze: K zamyšlení » Nábor nováčků12.1.2014 - 0:02
catibones » Mitea - Timea
Neboj,nejsi v tom sama,mám to podobně :1: ,když skončily diskuze na "najdise",byla jsem docela nešťastná :30: Často jsem tam chodívala počíst,nebo pro radu mezi tu partu.
Prý to vše skončilo skrz hádavců a prudičů. :3: Nedivím se,že už někomu došla trpělivost.
Spousta starousedlíků prý odešla na FB,což není nic pro mě.
Cestu sem mi taky ukázala náhoda a to že ještě na"najdise"fungujou vzkazy.
Jsem moc ráda,že se pomalu vrací z FB sem.
A máš pravdu,mělo by to být náhodou,nebo o štěstí.Ať se tu hned nenasáčkujou ty znuďené splašky,které zničily"najdise" :30:
:49:
catibonesDiskuze: Volný pokec » Uvítání...11.1.2014 - 23:12
catibones
Děkuji za přivítání a jsem ráda,že je zde tolik známých milých tváří z "najdise".
"Jiný stav"trval hodně dlouho ale potomek je krásný,možná brzy odloží i plenky :4: snad se dožije hodně let a budeme z něj mít všichni radost. :44:

Díky"rodičům"za úsilí při stvoření a přeju hodně štěstí a úspěchů při výchově :44:

Smajlíci jsou fajn :35: :5:

Nejnovější články

Osho Zen karta na každý den:
22. prosince 2022 - PROCITNUTÍ

22.12.2022

Osho Zen karta na každý den:
21. prosince 2022 - SEN

21.12.2022

Osho Zen karta na každý den:
20. prosince 2022 - SAMOTA

20.12.2022

Nejživější diskuze

Dnes: -
Včera: -