Hlavní stránkaBoční panel
(zobrazeno posledních 50 příspěvků)
Diskuze: Dotazy v poradně » Žijeme jen napůl | 13.12.2014 - 21:24 | |
toy | ||
Asi bych měla říci, že se jedná o složitý vztah a tak něco podobného - ale podle mého se jedná o pána, pro kterou je prioritou hmotné zajištění a majetek a navíc to je slaboch.. Mohu se zeptat na jeho znamení? |
Diskuze: Dotazy v poradně » Život s cholerikem | 15.9.2014 - 17:31 | |
toy » Glimmer Man | ||
Ok ok, stokrát opakované pravdy.. jenže některý partner, pokud ho nenecháš dělat, co chce právě on - tě jednoduše zabije.. ok ok.. chápu, mohu se bránit a mohu ho také v sebeobraně zabít - tedy bude zabit v konečném on a ne já a já mu nedovolila se chovat, jak si on přál.... Je otázka, zda se má cenu zabíjet.... |
Diskuze: Dotazy v poradně » Život s cholerikem | 15.9.2014 - 16:39 | |
toy | ||
Zažívala jsem roky něco podobného, i když nikoliv stejného. Nakonec se to projevilo na mém zdravotním stavu, na naprosté rezignaci na život. Chyběl krůček a skočila bych pod vlak. Řešením bylo ukončení dlouhodobého vztahu s člověkem, který je jistě jinak inteligentní a pracovitý, dokonce i movitý, ale psychicky mě týral, měl naprosto jiné vnitřní nastavení a jiné vzorce chování - a ve stavech afektu mě dokázal surově fyzicky napadnout. Jednalo se o hysterii, o histriónksé rysy. Hřešil na to, že má vynikající pověst a nikdo mi to, jak se ke mně dokáže chovat - prostě nebude nikdy věřit. Po několika letech mohu s klidným vědomím a svědomím říci, že jsem si odchodem od něj zachránila život a vlastně i celý svůj další život, který se zase postupně stal životem a nikoli jen očekáváním konce. Tak tolik jeden příklad ze života.. |
Diskuze: Výklad snů » Nekuřák ve snu kouří | 2.6.2014 - 12:34 | |
toy » Mysterious | ||
Fakt máte pravdu.. uvědomila jsem si, jak mi je ten člověk odporný, jak mi ta jeho slova roky ubližovala.. všechny ty jeho sprosté nadávky, zákazy, příkazy... manipulace.. asi se to v tom kouři zhmotnilo - jen mě to nenapadlo, říkala jsem si, co to je za pitomost - jsme nekuřáci.. je fakt, že ten kouř je mi neuvěřitelně odporný, nesnáším kuřáky.. a kouř z cigaret.. A lži.. poslední dobou neuvěřitelné lži.. Předpokládám, že ten kouř jsou ty lži.... Díky moc :) | ||
Upraveno: 3.6.2014 - 14:26, toy |
Diskuze: Výklad karet » UMĚNÍ + ĎÁBEL | 14.5.2014 - 16:29 | |
toy » Aristoni | ||
Vždyť ano - oni si normálně hrají na úžasné muže.. a když je rozčílím, protože jsem - tak si na nic nehrají a vyleze z nich ten Ďábel.. jsou to oni bez přetvářky.. a já žasnu... Prakticky se rozžhaví do běla a stačí jim k tomu jen má přítomnost.. a pak už se jen dívám - a vidím.. |
Diskuze: Výklad karet » UMĚNÍ + ĎÁBEL | 13.5.2014 - 18:55 | |
toy » Aristoni | ||
Aristoni, to naprosto sedí.. Ďábel - s jistotou se chytnu s Ex nebo se sousedem, oba dogamtici a manipulátoři.. Ex navíc kozoroh. Zaručeně mi z nich bude špatně.. A přitom se oba tváří tak líbezně.. Zrada, podlost.. využívání druhého, hysterie, prospěchářství... tyranie, sexuální odchylky.. Utíká se od toho hodně špatně.. |
Diskuze: Výklad karet » Rytíř mečů | 12.5.2014 - 9:24 | |
toy » Renata9871 | ||
Rytíř mečů je o řečech a skutek utek. Koukla bych, kdo je v mém okolí a jestli stále jen o něčem nemuvím, ale realita jde jinudy.. Nedotahování aktivit do konce.. ukecanost.. a.. málo citu.. Buď je to někdo nebo něco okolo tebe - nebo situace, ve které se nacházíš.. Ne, není to o tom mít strach z něčeho, spíš se ´porozhlédnout a uvědomit si to... jak na to přijdeš, v čem vězí tvůj rytíř mečů - tak přijdeš na to, co s tím máš dělat.. :) Rytíř mečů... ta krta se mi objevuje ve výkladu, kde se to týká někoho, kdo se vytahuje a přehání.. signalizuje mi to - a jéje, tady se budu muset spolehnout sama na sebe, tenhle mi moc nepomůže.. jen samé řeči... | ||
Upraveno: 12.5.2014 - 11:34, toy |
Diskuze: Výklad karet » Výklad karet - vztah | 9.5.2014 - 18:18 | |
toy » Aristoni | ||
Vykládám ho stejně - první karta ve "véčku" symbolizuje pro mě tazatele (zde byla tazatelka) a větev nahoru partnera č. 1 (většinou toho, kterého zná více a déle) a větev dolů partnera č. 2 (to je ten druhý, je tu kratší dobu, nebo jen určím, kdo je kdo). Na první pohled ve větvi partnera č. 1 jsou dvě ATU, dost výrazné karty a tak, jak jdou za sebou, vyznívají pozitivně. První karta, 4 mečů je o tom, že ve vztahu je v současné době jakási pauza, nic se tam neděje a je třeba si tímto obdobím projít s vědomím, že tento vztah má svůj řád, je zásadní a partner se v budoucnu výrazně projeví a převezme aktivity.. Druhá, spodní větev - to je od pohledu propadák.. začíná u mečového rytíře, který jen mluví a nekoná (živel vzduch vzduchu) - bude se jednat o nenaplněný vztah, ze kterého druhý partner s největší pravděpodobností vycouvá.. Král pohárů je karta o vztazích, kde jde o cit. O vztazích, kde je více citu než přísnosti, karta poukazující na manželství - a je to směr, kterým tazatelka bude postupovat a který bude upřednostňovat. |
Diskuze: Výklad karet » UMĚNÍ + ĎÁBEL | 8.5.2014 - 18:56 | |
toy » Aristoni | ||
Aristoni - zusím to. Nedávno jsem vykládala karty pro dvě těhotné ženy, zajímavé na tom bylo, že se ve výkladu v pozicích budoucnosti oběma objevilo Umění. Otázka byla, jak dopadne těhotenství.. Celkově měla tato karta pozitivní a zásadní význam - nabádala maminky k umění být matkou, rodičem - tedy po zvládnutí fyziologických problémů s těhotenstvím teprve přijde to umění být rodič. Každá budoucí maminka měla kartu na trochu jiné pozici - pro jednu to byla spíše rada, pro druhou naprosto zásadní věc.. U obou se to týkalo budoucnosti a péče o dítě, role maminky.. :) |
Diskuze: Výklad karet » UMĚNÍ + ĎÁBEL | 8.5.2014 - 12:05 | |
toy | ||
Aristoni, ty jsi jediná, kdo sem něco smysluplného dává.. moc ti za to děkuji.. Přemýšlím, že by tu vážně bylo i dobré místo pro diskusi nad výklady a rozebírání kombinace karet, různé pohledy na ty kombinace.. ale to patří do jiné škatulky.. :) Nezkusíš něco?? |
Diskuze: Výklad karet » UMĚNÍ + ĎÁBEL | 8.5.2014 - 11:29 | |
toy » Aristoni | ||
No, pro mě to je - "umět najít optimální cestu" - "jít středem", snažit se o objektivitu.. Otázka je, co která společnost a ve které době za tyto kategorie považuje. My, jako národ se buď zhoupneme "doleva" a nebo ihned v zápětí "doprava" - ale nikdy si neuhlídáme ten "zlatý střed".... tedy archetyp této karty je pro nás jako pro kolektiv hodně vzdálený.... a těžko ho pochopíme - jsme prostě "Češi".. Někdy přemýšlím, jesti skutečně patřím do tohoto národa a že to v minulosti muselo být jinak.. (mimochodem, moji předci měli jinou národnost - tatínek.. spatřuji v tom hlubší význam).. |
Diskuze: Výklad karet » VISELEC + SMRT | 28.4.2014 - 20:37 | |
toy » Aristoni | ||
jj, musi neco umrit - a ono to umrelo.. nemusi umrit vsechno... |
Diskuze: Výklad karet » VISELEC + SMRT | 28.4.2014 - 15:16 | |
toy » Harryeta | ||
Tak už jsem pochopila,proč se mnou dneska klepe zimnice.. a nejlahodnějším nápojem je pro mě dnes Coldrex.. :) Mění se mi vibrace.. proto jsem si vtáhla tu ATU 13.. Velká kvalittivní změna.. |
Diskuze: Výklad karet » VISELEC + SMRT | 28.4.2014 - 11:54 | |
toy » Aristoni | ||
Ale říká, říká - zavři svou skříň s děsy, co se ti jen šklebí a děsí tě - a zahoď klíč.. jak dokážeš tu skříň uzamknout, tak vyhraješ.. Děsy jsem uzamkla, je to pryč - už mě to nezraňuje. CO se týká té hmotné stránky věci - ano, to hmotné není až tak důležité, důležité je žít a nepřijít o rozum, za to nestojí žádný majetek světa :) Ale na druhou stranu - žít dobrovolně v nouzi a dopustit, aby se narodili noví děsové (jako hrůza ze splácení dluhů) - a nepostarat se o svůj klid a nechat se okrást pod heslem toho, že všem odpouštím vše, a nechte si vše - a půjdeme dál (já s těma dluhama a vy s tím, co kdysi patřilo mě) - tak to nepovažuji za něco, co by karty chtěly sdělit.. Každý máme povinnost vůči svému životu - žít ho, jak je možné a zbytečně si ho neztěžovat.. není cílem zůstat chudý... to je o slaboduchosti.. :) Cílem je vzít si, co nám patří, na co máme právo a rozdělit se s druhými - královské dělení... |
Diskuze: Mezi nebem a zemí » A co když je tam prázdnota? | 25.4.2014 - 10:29 | |
toy » Pithecanthropus erectus | ||
Já za sebe - nemám už roky rodiče a .. jak roky jdou, tak mám stle intezivnější pocit, ž jsou se mnou.. více, než když žili - jsou ve mně, jsou kolem mě.. a i ty karty mívám pocit, že jsou prostředek, kterým se mnou mluvívají... |
Diskuze: Výklad karet » Výklad karet Praha | 25.4.2014 - 10:23 | |
toy » Glimmer Man | ||
No to si on line výklady můžeme udělat i tady, pokud se najde tazatel, kterému nebude vadit veřejný výklad... a můžeme ho každá udělat sama za sebe - a ať si pak tazatel rozhodne(vybere), se kterým z těch výkladů se nejvíce ztotožní.. Byl by to docela zajímavý experiment.. :) Za mně - já do toho klidně půjdu a vyložím případnému tazateli tady a veřejně.. |
Diskuze: Helpdesk + O Webu » Novinka - vkládání obrázků | 25.4.2014 - 10:21 | |
toy » Freja | ||
Frejo, co to je za výklad? Popiš pozice karet. ... a otázku?? |
Diskuze: Výklad karet » KOLO ŠTĚSTÍ + SÍLA | 8.4.2014 - 13:36 | |
toy » Aristoni | ||
trochu mi to připomíná mečovou trojku - někdo tě zraňuje, rozumem víš, že tě bude zraňovat (protože tvůj rozum ví, co to je za člověka) - ale city jsou jiné, máš toho člověka ráda, tak se vlastně necháš dobrovolně zrańovat a omlouváš to stále dokola,,,,, mám na mysli takové ty opakující se rozchody a návraty.. opakující se stejné chyby - rozpor rozumu a citů.. a je to takové kolo, kolotoč.. nahoru a dolů.. |
Diskuze: Výklad karet » KOLO ŠTĚSTÍ + SÍLA | 8.4.2014 - 10:53 | |
toy » Aristoni | ||
Kolo štěstí je o tom, že i svůj život řídíme sami a že se stane, co se má stát - podle toho, jak se otáčí.. a je na nás, kdy na něěj naskočíme - pochopitelně někdy spadneme dolů a někdy to vyjde.. tedy bych řekla, že to je o rozhodování a o něčem, co máme práv šanci ovlivnit - a je na nás, jak to ovlivníme. A protože to je ATU, tak půjde o ovlivnění podstatné události, možnost počátku něčeho nového - nebo naopak dopade měco z minula... ale jak? vyveze ty události kolo nahru, nebo poletí dolů?? A od toho tu jsou další karty, třeba ATU Síla.. musíme mít vnitřní sílu, abychom svůj Osud mohli řídit, a pozor, musíme tu sílu v sobě umět i krotit a hlídat, abychom neudělali něco, čeho pak budeme litovat.. |
Diskuze: Gratulovací » Toy se nám v pátek vdává. | 5.4.2014 - 21:59 | |
toy | ||
Moc děkuji za přání a hlásím, že už jsem vdaná paní a že jsem to přežila :) |
Diskuze: Výklad karet » VĚŽ a ĎÁBEL | 5.4.2014 - 17:26 | |
toy » Aristoni | ||
přemýším, co ty karty měl znamenat.. v každém případě změnu a změna to určitě byla. A včera mi jdna kartářka řekla, že věž chápe jako cestu.. :) A už mi to začíná dávat smysl.. ano, karty nelžou, jen je třeba je uměět číst, jen je třeba se umět ptát.. |
Diskuze: Výklad karet » VĚŽ a ĎÁBEL | 2.4.2014 - 12:01 | |
toy » Anad | ||
tak přesně to jsem udělala - ptala jsem se, jak dcerka zvládne cestu do Francie - a byla jsem pak dva týdny na prášky.. včera se vrátila a bez problémů.. Jenom já jsem si ty karty fakt tady "vychutnala" - měla jsem pocit, ež mi to někdo nělá naschvál.. naschvál mě někdo stresuje.. ještě jsem tam měla dopsat Věž a Smrt, tahle kombinace mi v tam také vyšla.. |
Diskuze: Výklad karet » VYROVNÁNÍ - POUSTEVNÍK | 31.3.2014 - 14:06 | |
toy » Aristoni | ||
Postevník je pro mě symbolem časového úseku, ve kterém hledáme cestu, sami sebe, tedy svou cestu a třeba tím i cestu pro někoho jiného.. Doba hledání a nacházení, doba vnitřního klidu, sebeuvědomění sám sebe a svých potřeb.. A najednou se objeví světlo.. záblesk z poustevníkovy lucerny a.. my vidíme.. kolem je klid a najednou jasně uvidíme, co bylo dosud skryto, co jsme nějak nemohli vidět.. Tedy nejen hledání, ale i nalézání - i klidu, rovnováhy.. :) |
Diskuze: Výklad karet » VYROVNÁNÍ - POUSTEVNÍK | 31.3.2014 - 14:02 | |
toy » Aristoni | ||
Spravedlnost.. za vše dobré, co učiníš, budeš po zásluze potrestán.. to mi stále šlo hlavou a pak mi to kamarádka doplnila - ale boží mlýny melou, pomalu, ale melou, a jiste.. a mně to teprve došlo - že chci všechno moc hrr, hned.. a že susím počkat, že jsem na tento svět moc uspěchaná - a tak mě tato karta učí čekat.. Jinak dřív jsem si myslela, že mě jen tak něco z rovnováhy nevyvede, ale jak jde čas, tak vnímám spoustu věcí, maličkostí, aktivit, podnětů - které mě z rovnováhy vyvedou naprosto spolehlivě - a to je myslím dobře, protože právě toto odlišuje člověka od stroje a já si uvědomuji, že jsem člověk.. se všemi jeho chybami, nedokonalostmi, ae také s citem, radostí, vlastním já.. s lidmi kolem sebe...... |
Diskuze: Výklad karet » Princezna (páže) mečů | 28.3.2014 - 9:02 | |
toy » Rinada | ||
Ale nemá, je to přání dcery dostat se na tu školu, dnes jsou ti mladí dost sebevědomí, ale je to zrovna škola, na kterou se těžko dostává... |
Diskuze: Výklad karet » Princezna (páže) mečů | 25.3.2014 - 6:45 | |
toy » Aristoni | ||
Tak s tímhle archetypem se fakt člověk potkává denně.. jsou všude.. kor, když pracuju ve školství.. |
Diskuze: Výklad karet » Královna holí | 21.3.2014 - 9:17 | |
toy » Aristoni | ||
Díky, Aristoni.. včera mi zase vyšla v jednom výkladu na závěr perfektního partnerského vztahu.. docela mě tam naštvala, co tam má co dělat, Carmen jedna ohnivá - má jim dát pokoj.. ne?? |
Diskuze: Výklad karet » Královna holí | 18.3.2014 - 10:40 | |
toy » Aristoni | ||
To je zajímavé, Aristoni, a jaké další jednoznačné vlastnosti mají další dvorní karty? Královna holí se ráda napije.. proč ne.. Mají něco specifického i další figury?? |
Diskuze: Výklad karet » Královna holí | 17.3.2014 - 17:07 | |
toy » Aristoni | ||
Ano... nebezpečná ženská, nebezpečná osoba, nebezpečná situace.. kde hraje roli voda a oheň, oheň jako energie.. |
Diskuze: Helpdesk + O Webu » Novinka - Poradna | 14.3.2014 - 21:52 | |
toy » Glimmer Man | ||
no jo, dnes jsem konstatovala, že jsem zase o týden starší - a tak to konstatuji již hezkou řádku týdnů.. ;) a fotky nikde.. |
Diskuze: Helpdesk + O Webu » Novinka - Poradna | 14.3.2014 - 15:51 | |
toy » Glimmer Man | ||
A jak to vidíš do budoucna? |
Diskuze: Helpdesk + O Webu » Novinka - Poradna | 11.3.2014 - 10:22 | |
toy | ||
Dá se sem vložit fotka? zajímaly by mě diskuse ke konkrétnímu výkladu karet např. na situaci, kterou všichni známe, která se nese sdělovacími prostředky - ale bylo by fajn vidět, jak ty karty vyšly, ne jen to někde popisovat (proto ta otázka na možnost vložení fotografie) toy |
Diskuze: Výklad karet » MÁG | 10.3.2014 - 9:18 | |
toy » Smazaný uživatel | ||
Poslední dobou se mi Mág často dostává do ruky - vždy to je v souvislosti s vychytralostí někoho.. šikovností.. Dokonce i když jde o mou dcerku a její školní úspěchy. Ale je pravda, že jakmile se objeví Mág - jako by ze mě něco spadlo, vše se nakonec vymotá tak šikovně, že budu zírat.. tedy nemám obavy... Bohužel mi Mág vyšel i v situacích, kdy bych byla radši, aby se to nepvedlo "šikovně zaonačit" - a aby bylo konečně jasno.. | ||
Upraveno: 10.3.2014 - 15:52, toy |
Diskuze: Výklad karet » ZAMILOVANÍ -- VŮZ | 28.2.2014 - 14:01 | |
toy » Aristoni | ||
Aristoni, a jak vidíš VUZ a vedle něj KOLO OSUDU ve výkladu na vztahy? Na banální otázku - co mě čeká ve vztazích? Jsem sama, život za moc nestojí, co mě čeká??? (to je jen vzorový případ, nic konkrétního) |
Diskuze: Výklad karet » MÁG | 28.2.2014 - 11:50 | |
toy » Aristoni | ||
Můj příspěvek k Mágovi: Včera se dcerka bála nechat vyzkoušet z biologie. Tak jsem jí zamíchala karty a vytáhla si.. samozřejmě Mága :) Mrkla jsem na ni - tak jak to vidíš? co myslíš, že to je za kartu? - dobrá, je mi sympatický, mami.... má nad hlavou infinity.. Smála jsem se - tak je to jasný, co ještě řešíš - zítra neváhej a nech se vyzkoušet.. I to je pro mě Mág. |
Diskuze: Výklad karet » 27. února 2014 - SAMOTA | 27.2.2014 - 11:41 | |
toy | ||
Moc hezká myšlenka.. jenom aby někdo chytrý toho, kdo o ní bude hlouběji přemýšlet, nenazval egocentrikem, egoistou, narcisem.. apodobne.. Každý, kdo se zaobírá sám sebou a svým nitrem a neutají to, se může stát pro dnešní chytrolíny úžasným sobcem s snůškou špatných vlastností. Nadruhou stranu, bez uvědomění si sebe sama a pochopení sebe - se člověk nikam nedostane.. stále bloumá, hledá a neví.. a to je ten důvod, proč jsem některé.. osoby.. přístupy.. pohledy (?? vyber si) .. nazvala "chytrolíny"... |
Diskuze: Výklad karet » ZAMILOVANÍ -- VŮZ | 27.2.2014 - 8:34 | |
toy » Smazaný uživatel | ||
Zuo, je to o té skutečné odpovědnosti, o skutečném významu tohoto slova - ne o tom zprofanovaném, jak je nám předkládáno (třeba těmi politiky). Tak je to se vším, oddělit zrno od plev - skutečné významy, skutečnou důležitost.. od toho, co z těch stejných kategorií dělají jiní a deformují tak pohled nás všech, kdo tomu přihlížíme.. Ještě něco.. děkuji ti.. :) |
Diskuze: Výklad karet » ZAMILOVANÍ -- VŮZ | 26.2.2014 - 14:20 | |
toy » Smazaný uživatel | ||
Co to je, "přijmout odpovědnost"? Neustále to slýchám od našichpolitiků - ale výsledek je ten, že si nakonec v klidu od všeho odejdou, poberou svoje titili litili a po mně potopa a v tichosti jsou nahrazeni novými, kteří mají opět plnou pusu zodpovědnosti a nakonec odejdou úplně stejně, jako ti před nimi.. a po této zkušenosti - jsem přestala rozumět tomu, co to je odpovědnost.... |
Diskuze: Výklad karet » ZAMILOVANÍ -- VŮZ | 25.2.2014 - 10:11 | |
toy » Aristoni | ||
Ano, byl tu vztahový trojúhelník.. ale měl milenku on, nebo ona milence?? Kdo měl toho jiného partnera?? Myslím, že milence měla ona - to spustilo ten chorobný mechanismus jednání v hlavě.... od toho se to odstartovalo.. |
Diskuze: Výklad karet » Blázen + měsíc | 25.2.2014 - 10:06 | |
toy » Aristoni | ||
Aristoni, promiň, není to můj příběh a ani si ho nikdo po mně nevyžádal, ale jsem zvědavá a tak se ptám jak dopadnou věci, které se nyní hodně diskutují na veřejnosti a jsou hodně sledované.. :) Tak ten příběh nechci tady nějak víc rozebírat, jen vztah uvedených karet.. co to všechno může znamenat. |
Diskuze: Výklad karet » ZAMILOVANÍ -- VŮZ | 24.2.2014 - 20:20 | |
toy » Aristoni | ||
Aristoni, to je ono, co mi chybí do skládanky - záludnost této karty (Zamilovaní). Když ti Zamilovaní přijdou po 5 mečů.. 5 mečů - jak to dopadne (špatně, vězení, všechno jde do háje, už to dál neunese..) a proč? co se jako děje? Další karty: ZAMILOVANÍ, 10 holí... = jasná žárlivost, neunesl žárlivost... |
Diskuze: Výklad karet » Blázen + měsíc | 24.2.2014 - 18:01 | |
toy » Aristoni | ||
ne, je to konec příběhu, ten příběh by měl skončit pozitivně (což tedy v kontextu konkrétního příběhu nechápu, ale budiž) - a já nechápala, co to je to "pozitivní" - tak jsem tahla dál a byl tam Blázen, ten má dva významy, tak jsem to potřebovala upřesnit - byl tam Měsíc. .. tedy negativní, stinná stránka blázna..Hodina mezi psema vlkem.. Rekalpituluji: dobře to dopadne, bude volný jak blázen - a s pošramocenou psychikou.. to je můj výklad konce jednoho z příběhů... |
Diskuze: Výklad karet » ZAMILOVANÍ -- VŮZ | 20.2.2014 - 20:17 | |
toy » Aristoni | ||
ta karta je o dvojicích.. a protikladech. O dobrovolném rozhodnutí se říci ano. Láska tu je pojatá jako něco, co jsem si sama vymyslela a přilepila jako nálepku na toho druhého A pro co jsem se rozdhodla - tedy vlastně "dobrovolně". Vypráví o tom, že vlastně nevíme, co to láska vlastně je, jen se o tom přesvčdčujeme a vbíháme do těchto vztahů - ze kterých pak procitáme. Proto to může být i o alkoholismu.. a dalších věcech.. úmysly byly čisté - ale ty konce.. a proč jsou takové? když jsme se na počátku pro to "ANO" rozhodli dobrovolně? |
Diskuze: Výklad karet » VELEKNĚŽKA x CÍSAŘOVNA pocitem | 17.2.2014 - 15:13 | |
toy » Freja | ||
to je to, o čem přemýšlím.. jestli karty s tebou hovoří svou řečí, a nebo jestli se v nich obtiskne tvé myšlení.. prostě nevím.. |
Diskuze: Výklad karet » Osho Zen Tarot - karta na den 17. února 2014 | 17.2.2014 - 13:38 | |
toy » Harryeta | ||
pěkné.. a když si dám k tomu dvojku tokajského, tak vymetám staré postoje hlava nehlava.. :) :) | ||
Upraveno: 17.2.2014 - 15:14, toy |
Diskuze: Výklad karet » VELEKNĚŽKA x CÍSAŘOVNA pocitem | 17.2.2014 - 10:16 | |
toy » Smazaný uživatel | ||
Jenže karty jsou o archetypech.. tedy o tom, co by měly představovat v ideálním případě. Že skutečnost (i historická) je jiná, než archetypní - za to asi archetyp nemůže. ALe jak se s tím vyrovnat u výkladu karet?? Dívat se na symboly v jejich prapůvodním smyslu, nebo ve smyslu, který má kartář odzkoušený praxí?? |
Diskuze: Výklad karet » VELEKNĚŽKA + CÍSAŘOVNA | 16.2.2014 - 19:50 | |
toy » Aristoni | ||
A jak to tedy je? Je to to zejvení, jak se o něm píše v básních.. a nebo je to archetyp kardinála Richelié?? V zemských sférách se duchovno dost zprofanovalo - viz pedofilní kněží, boj o moc a o největší majetky, pozlátko a přetvářka.. o čem všem to je? Mám hledat původní pohádkovou čistotu, nebo se na věc dívat očima realisty a vysoustruženým pohledem soustruhem dějinných souvislostí?? |
Diskuze: Výklad karet » VELEKNĚŽKA + CÍSAŘOVNA | 15.2.2014 - 20:08 | |
toy » Smazaný uživatel | ||
Homosexuál by tam mohl jít - ale asi i podle jiných karet. Jsou to dva zásadn typy ženských vzorů - ale podle mě se mohou projevovat i v muži a nemusí být homosexuál.. ale může.. to podle dalšího výkladu :) Muži v sobě mívají dost často ženské myšlení a naopak.. je asi 20 % žen s myšlením mužským a 20 % můžů s ženským aspektem - a nejedná se o homosexualitu, pouze používají jinou polovinu mozku, než je obvyklé... :) |
Diskuze: Výklad karet » VELEKNĚŽKA + CÍSAŘOVNA | 15.2.2014 - 19:34 | |
toy » Aristoni | ||
Chlap s velekněžkou? Ty mi dáváš otázky.. :) Třeba nepraktický profesor, žijící ve svém duchovním světě vědy, kde působí jiné zákony, než známe my ostatní. Muž s nitrem ženy - tedy s ženským prvkem uvnitř. Muž nějakým vnitřním způsobem odlišný - v duchovní oblasti. Doma nepraktický, nepoužitelný - žijící ve svém světě. Ale to neznamená, že by si nemohl myslet, že přesně ví, jak to v té domácnosti má chodit a fungovat :) |
Diskuze: Výklad karet » VELEKNĚŽKA x CÍSAŘOVNA pocitem | 15.2.2014 - 17:39 | |
toy » Smazaný uživatel | ||
Jsou to archetypy - tedy vzory.. tedy, jako v životě - světská vládkyně a duchovní vládkyně, v ženském provedení, s ženskými problémy a ženským myšlením. A jelikož neexistují čisté typy, najde si každá z nás kousek v každé z nich - co je tím tajemstvím - to je to, že každá najdeme jiné kousky.. |
Osho Zen karta na každý den: | 22.12.2022 |
Osho Zen karta na každý den: | 21.12.2022 |
Osho Zen karta na každý den: | 20.12.2022 |
Dnes: - |
Včera: - |